Hier geen extra's qua vitamines. Ik voer ze Science Selective, waar in principe alles in zit. Heb namelijk erg slechte hooi eters hier

Verder krijgen ze verse groente of fruit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoppieFilou schreef:Er zijn dan toch meer konijnen die weinig hooi eten... Ik dacht dat de mijne weer een uitzondering waren
. Ze krijgen hier ook onbeperkt hooi, (exact
) 30 g SS, zoals het op de verpakking staat en groenten krijgen ze hier ook heel veel.
Aco schreef:Er komt uiteindelijk een vriendinnetje voor hem ja. Alleen nog niet meteen. Wil hem eerst castreren. Want ik ga eerlijk zijn, heb nu niet de plaats om de 2 konijnen op een nijn-vriendelijke manier te scheiden vind ik. Dus dan liever wachten tot hij gecastreerd is en dan kijken voor een vriendinnetje.
Wat voor mij een SUUUUPER uitdaging zal worden want:
1. ik ken niets van koppelen ofzo...
2. bij de fokker zat hij alleen omdat hij ieder ander konijn aanvalde.
Maar dat zijn zorgen voor later![]()
Dan zal hij nu gewoon wat uit verhouding zijn inderdaad met het groeien. Hij is wel super actief, eet heel goed (ook de groenten die we langzaam aan het opbouwen zijn). En op dit moment heeft hij zelfs onbeperkt biks en hooi.
Zal wel weer overbezorgd zijn over hem, haha. Maar hij is echt mijn kleine schat en wil gewoon dat hij het super heeft