Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Rianne_ schreef:Ben haar nu ook ( op mevrouws eigen verzoek...) alles aan het uitleggen wat er gebeurd.
lor1_1984 schreef:_Rianne_ schreef:Ben haar nu ook ( op mevrouws eigen verzoek...) alles aan het uitleggen wat er gebeurd.
Doe ik ook, dat gaat in de trant van 'morgen komt tante Lisette weer, dan worden jullie weer volgedouwd met noepies' of 'oma (mijn moeder
) komt dan en dan langs en ze neemt de hondjes mee, Juul we gaan géén hondjes meppen
' of 'tante Miranda komt straks langs, Mo jij krijgt cijntjes en daarna krijgen jullie allemaal een noepie
'.
Celine_Famke schreef:De kittens nu 3 weken![]()
![]()
[ [url=m/KgILer.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4fvSpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5CwYQA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TKa409.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hz4Q7v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weissjee schreef:Nozem heeft giardia te pakken zeer waarschijnlijk. In het gastgezin was toen der tijd een kitten met giardia. Ik dacht altijd dat het super besmettelijk was en had daar nog een opmerking over gemaakt maar dat was volgens de dierenarts niet zo. Dus niet meer aan gedacht verder. Tot het zaterdag mij weer te binnen schoot aangezien Nozem nog steeds diaree had. Ik dacht van de verhuizing eerst maar na 3 weken moest dat wel over zijn.
Ik dus contact opgenomen en we kunnen vanmiddag panacur komen ophalen en zelfs ook voor Buddha en Rasta. Dat wordt nog wat om Buddha pillen te geven. Het is de grootste knuffelkont maar met pillen kom je niet bij hem in de buurt. Jullie nog tips wat betreft giardia en pillen naar binnen krijgen?