Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Maar goed, die snoepjes moet ik op een gegeven moment ook gaan afbouwen natuurlijk. Maar we hebben nog even. Ze is 4 maanden, dus ik moet ook niet te hard van stapel lopen.
punjab schreef:Simoonzel veel plezier. Klink toch leuk die doggydate. Is dat een app?
Kiwitje ga je ook kerstpakketjes op je site zetten?
) honden en zo leg ik toch nog contacten en leer ik nieuwe wandelspots kennen.
Dan geef ik ze gewoon iets raars uit t schap
Dus het is voor mij ook nog steeds een actieve zoektocht om wandelmaatjes te vinden (wel al plannen staan met mensen om te kijken hoe het gaat samen dus daar kijk ik naar uit) A.s. zaterdag ga ik een stukje lopen o.a. met iemand die ook een 4 maanden oude oudduitse herder heeft, die ik ken via m'n schoonzus. De pups hebben elkaar 2 weken terug ontmoet en dat ging toen heel goed samen, dus het zou wel leuk zijn als die twee samen een beetje kunnen opgroeien. En ben heel blij met het aanbod van sommige met meerdere honden om eens te gaan lopen en oefenen
.
. Mooi dat Popo meer zelfvertrouwen krijgt! Wij kennen hier zoveel mensen met honden en ik heb ook veel opvang gedaan dat we wel vaker met een groepje lopen. Mijn honden maakt het eigenlijk niet zoveel uit, 't is meer van 'oh er zijn meer honden bij, zal wel'. Ben jij blij dat je AJ niet hebt, de 'geile hond' blik is echt zijn trademark
.

kyara de maltheserkruising van mijn ouders. Zij is nu 9 jaar oud.
buddy vond haar echt heel erg leuk.
Leuke foto's klinkt als geslaagd!

Nouja kan ik in ieder geval kijken wat het een beetje doet. 

Dexter weet na bijna twee jaar nog niet dat ie ballen heeft. Dundy die geen ballen heeft vertoont veel meer reuengedrag. Mag ook wel zo blijven wat mij betreft
.
. Hier zitten de honden altijd op m'n fleece als ik niet oppas
.

Die heeft lange tenen van een meter of vijf en als je erop staat
Net een teef soms.