Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fedjeraketje schreef:Hier ook heel veel vuurwerk. wij waren zelf niet thuis en aangezien de buurjongen altijd veel afsteekt hebben we toch maar het zekere voor het onzekere genomen en ze naar binnen gedaan. Toen we thuiskwamen hebben we ze ook direct weer naar buiten gedaan. Van het vuurwerk schrikken ze niet zo erg, maar ben eerder bang dat er vuurwerk in het hok komt.
en allemaal een happy new year met hopelijk weer een mooi jaar met gelukkige en gezonde konijntjes!
Aco schreef:Dreusje voelt zich echt helemaal in zijn nopjes vandaag. Zit al de hele dag van de ene kant van de woonkamer, naar de andere kant te hollen en gekke sprongen te maken. Denk dat hij zich echt goed thuis begint te voelen![]()
Nog mensen die hun nijntjes binnen houden? Ik zou morgen naar de winkel gaan om 'planten' voor Dreus. Planten die uiteraard eetbaar zijn voor konijnen maar die ik af en toe her en der in mijn woonkamer wil plaatsen zodat het leuk blijft voor hem om op ontdekkingstocht te gaan. Zo heb ik al zebragras gevonden die volledig veilig is voor konijnen, maar zijn er nog planten? (Vanaf dat het weer het toelaat ga ik ook om een stuk gras bij mijn ouders, maar daarvoor is het gras nu te nat).
Aco schreef:Baal ik daarnet even dat mijn camera van mijn gsm stuk is..
Even de situatie schetsen dan: Dreus had dorst, gaat naar zijn drinkfles (nog steeds weigert hij om uit het bakje te drinken). Kohana (hond) kreeg ook dorst... En ja hoor! Loopt ook naar de drinkfles![]()
Stonden ze naast elkaar elk om hun beurt te drinken van die drinkflesEcht schattig om die 2 samen bezig te zien. Nu liggen ze naast elkaar in de zetel, hun drank wat aan het laten zakken denk ik