Wij hadden nieuw caviavoer besteld en t is gisteren aangekomen 3kg supertrio van Hope Farms. En het valt heel goed in de smaak! Nu eten ze dus niet meer de gekke pitjes uit het gemengde voer Echt een super keuze!
Laureas
Geplaatst: 23-02-18 09:45
Sanso, wat leuke caafjes! Zelf heb ik ook lilac/saffraan/witte, in US teddy en gladharen met twee zeugjes in verwachting voor halfmaart.
Toen ik wilde beginnen met cavia's wilde mn ouders dat ze niet in de woonkamer zouden komen, nou prima, dan boven op de 1e verdieping.
Nu zitten de cavia's tijdelijk in de woonkamer door de verbouwing van onze badkamer. Maar ik wilde ze beneden houden tot Zorro bij het tweetal zou komen.
Nu kom ik vanochtend beneden zegt ons mam dat ons pap en mam ze eigenlijk beneden willen houden, ze vinden het zo gezellig en zien meer dan boven
Haha, en weten jullie nog mijn post over hoe een klus het was om het verblijf boven te krijgen? Juist, dat moet dus weer naar beneden
Haha, helaas geen zin om een nieuwe in elkaar te frutten en sonde van de huidige om die te laten verstoffen.
Maar ouders willen ze beneden, dus mogen ze helpen sjouwen ook Al heb ik het idee dat naar beneden makkelijker zal gaan dan omhoog, iets met gewicht en zwaartekracht
Haha nee 3 cavia's vind ik nu wel eventjes voldoende
Ja dat had ik ook gehoord! Bizar dat dat nog zo kan zakken. Maar met een goede laag bedding moeten ze er wel tegen kunnen toch? Als ze geschut kunnen zitten
Ik zou het ook als excuus gebruiken voor meer cavia's hoor. Gewoon hokje erbij Kimmie .
En voor wat betreft de temperaturen... ik heb nu al extra hooi in het hok gedaan waar ze lekker in kunnen kruipen. Áls het echt min 10 gaat worden ga ik de huisjes verzetten zodat ze met zijn allen tegen elkaar kunnen kruipen en doe ik er extra hooi bij.
Ze zitten hier in het hooihok (dus dicht) op de westkant, dus dat scheelt ook nog. Verder hebben ze een nachthok dat ook van de grond staat. Ze zullen het wel overleven
@kimmie wel leuk dat ze beneden mogen blijven. En laat ze maar mee sjouwen haha
@DD hoorde het ook al, laat hier de verwarming aan voor de caafjes. Ze zitten binnen gelukkig.
Pikachu is een vreemde met communiceren hij piept amper maar knarsen tanden kan ie wel goed. Zodra ik ze eten geef zit ie te knarsen tanden en pak het eten ook gewoon uit mijn hand. Verder is ie heel erg lief, en op een klein meningsverschil na met Flash gaat het prima