RoosvanBlue schreef:Ohh ja vreselijk die dierenarts/operatie geurMaar het is voor een goed doel
echt echt vies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Nicky
Oeh ja ik vind dat ook mooi als die vacht zo veranderd! Met momenten op foto’s soms vind ik Arya echt volwassen uitzien, maar toch als je d’r ziet lopen is het echt nog zo’n jonkie haha. Ben erg benieuwd hoe ze nog ‘uitzwaard’. Qua kleur verwacht ik niet dat ze echt nog veranderd; hooguit misschien een beetje verschil met wintervacht als alles dan langer is.
---
Hier ook even een 'off-day' denk ik. Dacht dat ik met Milan naar school meer rust en tijd zou hebben, maar het lijkt wel alsof ik alleen maar drukker ben en ik zit er gewoon echt even doorheen ook, bah. Ben nergens voor te motiveren, echt emo en snel prikkelbaar. Gewoon UGHHH. Met deze wind nu ook aan't denken wat ik moet doen met wandelen. Sowieso plekken met bomen vermijden, maar dan blijft vrij weinig over qua leuke wandel plekjes
JesdaJinn schreef:Gisteren weer heerlijk getraind bij de hoopers.
De hondenschool waar ik train is verhuisd naar een veel ruimere locatie en we hebben nu heerlijke ruime velden. Andere locatie was ook niet slecht maar deze is veel ruimer.
We hadden gisteren een vrij simpel rondje maar het doel was om achter de witte lijn te blijven en dus vooruit te sturen. Weet niet of die zichtbaar is op film.
We zijn allemaal begonnen met minder hoopers en uit eindelijk zo ver als je niveau is. Jinn deed t weer super knap!
[ Video ]
[ Video ]
We hebben weer heerlijk getraind
Nayomie schreef:Degomeat, ik zet die ook even op het lijstje. Thanks!
Ze eet inmiddels haar versvlees meer dan een week niet (goed, beter gezegd, sinds we haar hebben is dit al een probleem). Eet alleen het schapenvet er af. Dan kijk ik liever naar ander kvv wat ze wel lust.
Die vers tips neem ik ook direct even mee. Thanks kim!
xLaraaj schreef:Kimd: waarom is vasten goed bij ernstige diarree ? en hoelang dan? Is altijd interessant om te weten zo'n dingen