Al snapt ie er geen hol van dat zn ballen weg zijn :’). Om de 5 minuten zit ie heel zielig naar zn buikje te kijken om dan vervolgens heel zielig naar ons te kijken .
Weet niet ,wat slomer en eten minder brok . Kan vinger er niet helemaal opleggen ,en kwa drollen zie ik niks aan ze.
Misschien een winter dipje ,niet te vergeten dat ze in mei 7 jaar worden
Djoopie
Geplaatst: 29-12-17 08:30
Laat ik ook maar weer eens van me horen. Vandaag stopt onze konijnenhobby denk ik . Ondanks de prachtige ren in de tuin. Vorige week vond ik mijn rammetje ineens dood in de ren. Niks aan gemerkt dag daarvoor at en speelde hij nog. Wel meer in het nachthok samen maar was ook koud. Vreetzak voedster stopte ook met eten ineens, keek het een dagje aan want ik dacht kan van verdriet zijn, maar nee Vlg dag scheef hoofdje.....EC was de conclusie en rammetje wrs ook dan. Aan de medicijnen maar echt opknappen deed ze niet, werd zelfs wat slechter en gisteren was het ineens heel erg mis. Gelijk afspraak met DA gemaakt maar kon pas vandaag terecht. Ze eet nog wel maar haar evenwicht is ineens totaal weg dus wrs vandaag in laten slapen bij de DA. Deze lijdensweg gun ik haar niet. Wel echt verdrietig van mijn mooie koppel....
Bedankt voor de tip ik ga kijken wat de DA zegt straks. Ze is echt heel erg verslechterd. Zelf Zie ik het somber in. Het enige positieve is dat ze nog eet, maar drinken lukt haar niet.
Hoe gaat het met jullie konijntjes vandaag? hier is al heel veel vuurwerk. Tot nu toe schrikken ze af en toe maar niet heel erg en ze zitten nu lekker voor de deur hun groenvoer op te eten.
Wat zijn jullie maatregelen met oud & nieuw? ik ga zelf naar mijn tante dus ze gaan snachts de schuur in. Ben vooral bang dat er misschien iets van vuurwerk in de tuin te recht komt.
Coconut
Geplaatst: 30-12-17 20:10
Hier een fikse pluk hooi en wat groente en fruit om op te knabbelen .
Alleen de cavia's binnen zijn best bang.... Gordijnen dicht en lekker met rust laten.
Mijn konijnen blijven ook gewoon in hun vertrouwde omgeving. Op de vroege knallen reageren ze meestal niet zo hard. Bij het echte vuurwerk ben ik nooit thuis.
Die van mij blijven lekker buiten . We zijn zelf thuis dus ik ga regelmatig een kijkje nemen. Ze krijgen sowieso wat lekkers om zich mee bezig te houden. Ik denk dat ik ze nog meer stress bezorg door ze binnen te zetten... En de ren is volledig afgesloten dus komt wel goed denk ik .
MoppieFilou
Geplaatst: 30-12-17 22:15
Ik heb gisteren een klittenkam gehaald om daarmee te proberen de ergste klitten van Lilly weg te halen, en dat ding werkt voor geen meter . Ik weet echt niet meer wat ik ermee moet... De klitten zitten best dicht tegen de huid, en dat beest blijft écht niet stilzitten . Een trimmer heb ik overwogen maar ik weet niet of die er wat mee kan als ze zo vervelend blijft doen. En dan nog die stress erbij... Iemand nog ideeën?
Es_ther
Geplaatst: 30-12-17 22:25
De onze zitten sowieso al binnen, dus we halen ze niet naar binnen haha . Verder valt t hier wel mee, en zijn we gewoon thuis. Tot nu toe geven ze er niet veel om.
Word heel veel geknald hier , maar ze eten nog . Drinken nog , morgen even goed checken maar ze zitten met die grote knallen gewoon relaxed
Aco
Geplaatst: 30-12-17 23:43
Dreusje blijft gewoon binnen bij mij met oud/nieuw. Lekker rondlopen, en bij zijn grote vriendin gaan liggen wanneer hij bang is. Daarnet een super foto genomen van die 2 samen Let vooral niet op mijn benen, zit al in mijn pyjama