Om de 5 minuten zit ie heel zielig naar zn buikje te kijken om dan vervolgens heel zielig naar ons te kijken
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
hint : was eens down under

. Ondanks de prachtige ren in de tuin. Vorige week vond ik mijn rammetje ineens dood in de ren. Niks aan gemerkt dag daarvoor at en speelde hij nog. Wel meer in het nachthok samen maar was ook koud. Vreetzak voedster stopte ook met eten ineens, keek het een dagje aan want ik dacht kan van verdriet zijn, maar nee Vlg dag scheef hoofdje.....EC was de conclusie en rammetje wrs ook dan. Aan de medicijnen maar echt opknappen deed ze niet, werd zelfs wat slechter en gisteren was het ineens heel erg mis. Gelijk afspraak met DA gemaakt maar kon pas vandaag terecht.
Ze eet nog wel maar haar evenwicht is ineens totaal weg dus wrs vandaag in laten slapen bij de DA. Deze lijdensweg gun ik haar niet. Wel echt verdrietig van mijn mooie koppel....
. Ik heb er zo twee
. 
. We zijn zelf thuis dus ik ga regelmatig een kijkje nemen. Ze krijgen sowieso wat lekkers om zich mee bezig te houden. Ik denk dat ik ze nog meer stress bezorg door ze binnen te zetten... En de ren is volledig afgesloten dus komt wel goed denk ik
.
. Ik weet echt niet meer wat ik ermee moet... De klitten zitten best dicht tegen de huid, en dat beest blijft écht niet stilzitten
. Een trimmer heb ik overwogen maar ik weet niet of die er wat mee kan als ze zo vervelend blijft doen. En dan nog die stress erbij... Iemand nog ideeën?