@Nicky: is idd geen pup meer zeg! Gaat zo hard he

Mezzy is knap!

Die laatste foto in dat winkelwagentje heeft ze echt een heerlijke uitdrukking op d'r gezicht, zo van "mom, really?"

@Smurffie dat gaat ook hard zeg! Heerlijk rijkdom met al je hondjes

@CB mooie schoenen zeg, en wat een afprijzing

Prachtige foto's van jullie wandeling gisteren, Arya heeft zo'n lekker bekkie

@ZoZenn heuj volgens mij kende ik jou nog niet, heb even terug gelezen en je hebt super knappe honden

---
Otje en ik hebben een relax dagje, ik had wat gedoe vorige week op werk met m'n reintegratie wat me enorm dwars zit en heb een medicatie verhoging gehad waardoor ik moeeeeeee ben. Echt totaal geen energie, lusteloos, mentaal ook heel moe... heb een paar weken terug een onderzoek gehad om te kijken of er wellicht iets van autisme speelt bij me, daar krijg ik morgen de uitslag van. Vind het echt heel spannend want stel het is zo, wat gaat dat dan allemaal betekenen... maar stel het is niet zo, moet ik nog meer onderzoeken naar onder andere persoonlijkheidsproblematiek. Word er zo moe van want dit speelt nu al zo lang, elke jaarwisseling sinds 2016 ofzo zeg ik tegen mezelf "volgende jaar wisseling is het beter" maar basically is dat dus tot nu toe niet zo

Dus Otje en ik spenderen onze dag vandaag maar even zo, beetje bijkomen van alles, lekker boekje lezen en knuffelen

Kreeg nog een leuke foto van zondag door, waar de frisbee is zijn de langpootmugjes