Ziggy begint wat donkerder te worden Volgensmij! Toen ik dr net had was ze een stuk lichter. Maar op deze foto is het misschien de schaduw van het hek, zou ook kunnen haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tarzan schreef:Wat een schatjes komen er weer voorbij
Mjetterd.
Ik zou in jouw geval naar een opvang gaan en daar je huidige konijn(en) een reeds gecastreerd mannetje laten uitzoeken! Hun helpen je ook met koppelen en dan zit je niet met 2 aparte hokken/rennen. Wel thuis dan een weekje op neutraal terrein houden.
OF je gaat voor een gecastreerde ram van MP oid maar dan zit je wel met het koppelen en wat doe je dan als het geen match blijkt te zijn?!
Hier leven de konijnen ook nog allemaal![]()
[ [url=m/76LTB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Tarzan schreef:Mjetterd, het is helaas net niet hoog genoeg om echt recht te staan (Wilden niet boven de schutting van de buren uitkomen omdat hun er anders tegenaan kijken) Maar is zo ongeveer 1.60m hoog dus met je hoofd gebogen kun je er gewoon doorheen lopen.
Ja gewoon elke dag even vegen en dan hou je het goed schoon
Ik zou als je voor een jonkie gaat deze apart houden tot je gaat castreren en 2 weken na het castreren koppelen. Dit omdat je jonkie rond 8-10 weken mee krijgt en ze rond de 10-12 weken vruchtbaar zijn en sowieso apart moeten, de meeste kun je tussen de 12-14 weken wel castreren, zodra er ballen zijn kunnen ze verwijderd wordenEn 2 weken na castratie zijn ze niet meer vruchtbaar. En ja rammen zijn over het algemeen makkelijker wbt koppelen!
Dankje kimberley, ze zijn er ook erg blij meeOoit als een van de rammen omkiept wil ik er toch nog graag 1 grote ren van maken! (heb nu een grote en een iets kleinere).
Pearlie, oppassen met ratten! Ze hebben bij mij 2,5 jaar terug het RHD2 virus overgedragen aan mijn konijnen![]()
Dus ik zou ze even "voeren"
Edit:
Ik had gisteren nog wat foto's gemaakt van m'n fluffies
Macho & Puk
[ [url=m/mRv5Nf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Spetter & Billy
[ [url=m/tX2bXT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suusje
[ [url=m/1Y9Al8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saartje
[ [url=m/syuL0I.jpg]Afbeelding[/url] ]
xXutopiaXx schreef:Oh toch iemand in de buurt kunnen vinden Kimberley!! Leuk!Welk rammetje is 't geworden? Ga je d'r bij iemand laten brengen die vaker dekt met de ram? Want het kan heel makkelijk gaan, maar hoeft niet
Ben nu al benieuwd naar de baby's... en, bevalt ze buiten?