Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Wat netjes ook dat hij dan ook rustig is in de tuin. Dan is dat idd misschien fijn te combineren met binnen blijven op dagen dat je dan iets langer weg bent. Super netjes dat hij idd zo goed op die vogels reageerde! Dat is bij ons dus wel een dingetje haha. Ze stopt meestal wel snel, maar als ze kortij genoeg zijn en ze is los dan is het doeidoeii… Laatst kwamen we bij een vijver een groep ganzen tegen waar ik een paar langs ben gelopen met d’r en toen was ze heel braaf- maar kan miss ook idd komen doordat ze aan de lijn zat en omdat ganzen nu eenmaal een bepaalde vibe afgeven die niet zo fijn is als je kortbij komt haha. En oefening baart kunst idd! Wij kwamen net op de hei meerdere honden in aanlijn gebied tegen en het gros negeerde ze heel braaf op zo’n 4/5m afstand maar bij 2 honden die we tegenkwamen waar we echt maar met 1,5m afstand langs elkaar af gingen wilde ze idd ook snuffelen en die andere hond ook, maar dan loopt ze dus wel door alleen strekt ze die kop dan naar die hond uit om te snuffelen zeg maar. Dat vind ik dan nog acceptabel op zo’n moment haha. Ideaalst is natuurlijk als ze dat allemaal negeert, maar als dit het ergste is wat ze dan doet op zo’n wandeling waarbij ze de rest van de honden wel ziet maar geen aanstalten maakt om iets te doen ben ik daar idd ook blij mee. En als je dan ziet dat Beer die blaffende honden achter het hek enz. Negeert is dat toch helemaal super. Ik wordt in ieder geval altijd heel blij van je updates met hoe jullie het doen en hoe Beer het doet; toppertjes!
JesdaJinn schreef:Ik heb 1 pagina gelezen van de 5 en had er geen zin meer in
Ik heb gister lekker getraind met Jinn en vnvd weer hoopers. Hopelijk wil er iemand filmen
KimD schreef:JesdaJinn schreef:Ik heb 1 pagina gelezen van de 5 en had er geen zin meer in
Ik heb gister lekker getraind met Jinn en vnvd weer hoopers. Hopelijk wil er iemand filmen
Statief kopen, echt beste koop ever! Ik film nou mijn volledige trainingen en knip de stukjes die nutteloos zijn ertussenuit. Waar ik bijvoorbeeld weer naar de start loop, of iets uitgelegd krijg ofzo.
Ik vond het ook super jammer dat ik vaak trainingen of bepaalde (goede of slechte) stukken niet op film had.
xLaraaj schreef:Oshaa schreef:Ben er wel achter gekomen dat honden in België niet naast de fiets mogen, dat is wel jammer, denk dat Beer dat wel leuk had gevonden...
Oh echt? Ken echt veel mensen die dat doen en de politie zegt er hier echt niets op
RoosvanBlue schreef:Balen dat 'ie weg rende Oshaa, maar heel eerlijk, ik zal ze ook nog steeds nooit los laten in de buurt van een weg hoor. Ze kunnen altijd ergens achteraan gaan of schrikken of wat dan ook. Er zijn genoeg mooie plekken die veilig zijn om lekker te racen
Oshaa schreef:Hier ook iemand waar er wel wat af mag. Vorige jaar kwam ik na mijn lange-afstands hike door de Pyreneen zo'n 17kg lichter terug dan ik nu ben. Oké dat was wel iets te weinig (officieel niet, maar ik word vrij snel erg bottig en dan zit je ook niet lekker meer op een stoel), maar nu is het wel teveel. Het is er een beetje bij gekropen het afgelopen jaar met een drukke studie + baan. Het liefst wil ik er zo'n 10 kg af. Dacht eigenlijk dat het na het afronden van studie / vakantie van baan en natuurlijk de komst van Beertje al een beetje zou beginnen, met het veel wandelen etc. Maar helaas, de weegschaal beweegt nog niet. Al heb ik het gevoel dat een deel ook spieropbouw is. Het lastige is ook dat mijn vriend eigenlijk moet aankomen, dus we hebben ook veel snacks etc in huis...
Wel gisteren een rondje gemountainbiked (15km!), dat ging best oké, al waren er wel veel heuvels(6j geleden dat ik mijn laatste heuvel fietste en nu kom je er niet onderuit). Ben er wel achter gekomen dat honden in België niet naast de fiets mogen, dat is wel jammer, denk dat Beer dat wel leuk had gevonden...
Citaat:Wat netjes ook dat hij dan ook rustig is in de tuin. Dan is dat idd misschien fijn te combineren met binnen blijven op dagen dat je dan iets langer weg bent. Super netjes dat hij idd zo goed op die vogels reageerde! Dat is bij ons dus wel een dingetje haha. Ze stopt meestal wel snel, maar als ze kortij genoeg zijn en ze is los dan is het doeidoeii… Laatst kwamen we bij een vijver een groep ganzen tegen waar ik een paar langs ben gelopen met d’r en toen was ze heel braaf- maar kan miss ook idd komen doordat ze aan de lijn zat en omdat ganzen nu eenmaal een bepaalde vibe afgeven die niet zo fijn is als je kortbij komt haha. En oefening baart kunst idd! Wij kwamen net op de hei meerdere honden in aanlijn gebied tegen en het gros negeerde ze heel braaf op zo’n 4/5m afstand maar bij 2 honden die we tegenkwamen waar we echt maar met 1,5m afstand langs elkaar af gingen wilde ze idd ook snuffelen en die andere hond ook, maar dan loopt ze dus wel door alleen strekt ze die kop dan naar die hond uit om te snuffelen zeg maar. Dat vind ik dan nog acceptabel op zo’n moment haha. Ideaalst is natuurlijk als ze dat allemaal negeert, maar als dit het ergste is wat ze dan doet op zo’n wandeling waarbij ze de rest van de honden wel ziet maar geen aanstalten maakt om iets te doen ben ik daar idd ook blij mee. En als je dan ziet dat Beer die blaffende honden achter het hek enz. Negeert is dat toch helemaal super. Ik wordt in ieder geval altijd heel blij van je updates met hoe jullie het doen en hoe Beer het doet; toppertjes!
Vandaag helaas zo'n momentje dat hij hem is gesmeerd... Hij was idd los en ik was net niet snel genoeg en weg was hij. Twee velden door... Maar, hij komt nu wel veel sneller terug! Dat is iets positiefs... Het is wel ontzettend mooi om hem zo te zien rennen, zoveel kracht in hem.
Maar goed, verder oefenen aan de recall. Het lastige is dat die aan de 10m sleeplijn gewoon goed is. Ook los op het terrein hier komt hij. Maar los is toch een heel ander verhaal. We zoeken daarom wel specifiek de plekken er op uit, dat als hij gaat hij niet zomaar een weg op rent ofzo.
RoosvanBlue schreef:Nicky
fannetje is dat door de FODMAP's toevallig? Ik vermijd lactose ook (melk is lactofree). Tarwe eet ik beperkt (dit waren spelt banaan pannekoekjes) en eigenlijk zou ik met bepaalde groenten en fruitsoorten ook op moeten letten maar ik ben daar een beetje uit. Heb dan ook weer dagelijks buikpijn dus op zich zou het best slim zijn als ik er weer wat op ga lettenDe shake is een eiwitshake; go primal strawberry white chocolate (lactosevrij) met aardbeien en ijs door de blender gehaald. Echt heerlijk
JesdaJinn schreef:Ik zit in een groep van 5 of 6 met 2 parcoursen. Dus er staan altijd mensen langs de kant te kijken en ook 1 met een irritante blaffense hond, hadden we t al een keer over.
Ga vnvd mijn 3poot is proberen.
Wat is een gimbal?
KimD schreef:Joh, neem eens een korthaar collie in huis of een MHD. Dan krijg je zo'n vijfentwintig keer per dag te horen "Oh, die is lelijk". Ik ben er ook blij en gelukkig mee. Wat interesseert het mij dan wat een ander vind.![]()
Godzijdank hebben we niet allemaal dezelfde smaak en principes.
ZoZenn schreef:KimD schreef:Joh, neem eens een korthaar collie in huis of een MHD. Dan krijg je zo'n vijfentwintig keer per dag te horen "Oh, die is lelijk". Ik ben er ook blij en gelukkig mee. Wat interesseert het mij dan wat een ander vind.![]()
Godzijdank hebben we niet allemaal dezelfde smaak en principes.
(Spuit 11 komt weer eens langs. Dit topic gaat echt veel te hard voor mij)
Dit heb ik dan weer nooit. Wel vaak: 'Bijt 'ie?' en 'ASGDHGDS wat een enge wolfhond'
KimD schreef:zozenn schreef:
(Spuit 11 komt weer eens langs. Dit topic gaat echt veel te hard voor mij)
Dit heb ik dan weer nooit. Wel vaak: 'Bijt 'ie?' en 'ASGDHGDS wat een enge wolfhond'
Hey! Leef jij ook nog!![]()
AJ is dan ook echt huge en levensgevaarlijk! Ik zou eerder bij Ziggt vragen 'Bijt ie'. Zo'n kleine hielenzoeker.