Ik lees vooral dat het heel makkelijk is. De eerste 3-5 dagen hangen ze nog aan het ei en eten ze de dooier op. Na die dagen komen ze los en kunnen ze gewoon eten wat volwassen dieren ook eten: tabletjes. Ik moet nog even iets zoeken voor een schuilmogelijkheid. Want nu zitten ze rondom het filter en dat is niet handig. Ik heb aan planten er alleen waterpest in gedaan, want dat was overtollig in de andere bak waar ze uitkomen. Ik heb nog wel ergens een steen liggen. En ik ga straks wel even kijken voor iets van hout in de aquawinkel om de hoek hier.
Ohh das dan veel makkelijker inderdaad! Heb je geen kleine kiezeltjes?? Ik gooide er bij de garra’s vaker gewoon van die witte kiezeltjes tussen. Stuks of 5/6 daar kunnen ze dan tussen
Daihyo
Geplaatst: 24-04-20 12:39
Ik vond nog wat oude dingetjes voor aquarium. Een klein grieks ornamentje. Staat er nu in, daar kunnen ze mooi in schuilen. Kijk dan
Wat een leuk nieuws allemaal! Hier gaat het zijn gangetje. 2 planten waren niet aangeslagen en dus verwijderd en gelijk vervangen voor nieuwe. Anders zo kaal en was ook echt nodig. Hopelijk gaan deze wel aan slaan
Nessa
Geplaatst: 24-04-20 20:19
Net mijn water gemeten. Fosfaat nog steeds 0. Nitraat een beetje. Dus heb zojuist fosfaat besteld. Ben benieuwd. Zag nu ook puntalg. Thanks voor de tip!