We hebben net kalkoen gegeten dus de konijnen leven nog .
MoppieFilou
Geplaatst: 25-12-17 01:59
Een geheugenspelletje voor de konijnen gekregen met Kerst, iets voor de konijnen is altijd leuk . Hoop dat ze net zo slim zijn als Moppietje ❤. Als het om eten gaat verwacht ik dat ze het snel doorhebben .
Es_ther
Geplaatst: 25-12-17 02:56
Wij hebben er ook meerdere. Stoffer is wat dat betreft dommer dan Blik .
Heb wel de neiging de oven aan te zetten , nee hoor haha
MoppieFilou
Geplaatst: 25-12-17 19:17
We zijn (weeral ) naar zee vertrokken voor een paar daagjes, en naast dat er niet veel te doen valt moet ik nijntjes weer missen . Ik zit altijd met een hoop rampscenarios's in m'n hoofd . Zoals bv. het huis dat opeens zou afbranden (en de konijnen staan vlak naast het huis) of kwajongens die ze laten ontsnappen of even een fikkie willen stoken .
Het is bijna een jaar geleden dat mijn allerliefste Moppietje overleed, en ik dacht er laatst aan hoe graag ik hem nog één keertje zou willen knuffelen en zijn lievelingstruukjes zou willen laten doen . Ondanks dat de scherpe kantjes eraf zijn mis ik hem nog steeds en ik kan niet geloven dat het alweer een jaar geleden is.
Es_ther
Geplaatst: 25-12-17 19:59
Ah!
Zwager heeft van Stoffer een kerstkonijn gemaakt :’).
Fijne kerstdagen meiden! En wees lief voor de konijnen, last ze geen kerstdiner worden .
Hm....toch besloten om het een jaar uit te stellen. Fleur is wat ouder en redelijk taai denken we....
geintje uiteraard!!!
Leuke kerst stoffer!
Temeraire
Geplaatst: 25-12-17 22:06
Leuke foto's! Fijne kerst allemaal
@moppiefilou ik snap best dat je het vervelend vindt inderdaad om weer weg te zijn. Maar komt vast goed!
Hier is het drama Paar weken terug is mijn rammetje overleden en toen ik gisteravond terug kwam bleek mijn voedster overleden te zijn Heel plotseling en onverwachts. Ik had 's middags nog het hok schoongemaakt en toen was alles in orde. Ze had ook gewoon nog gegeten. Ik was echt aan haar gehecht dus ik vind het echt heel naar... Ze was pas 6. Ze heeft best vaak iets gehad maar ze is altijd weer opgeknapt en nu is het ineens voorbij...
Ik zit nu alleen met een dilemma. Ik had namelijk al een nieuw vriendje voor haar gehaald bij de opvang. Dus de vraag is nu of ik hem weer terug breng of dat ik een nieuw vriendinnetje voor hem haal. Als ik wil stoppen met konijnen dan is dit wel het moment. Nog maar even over nadenken. Geen leuke kerst zo
Dat is echt dubbele pech! Sterkte! Ik denk dat het er idd van afhangt of je nog konijnen wilt of ermee wilt stoppen. Uit ervaring vind ik dat je het na een tijd toch echt gaat missen . Je hebt nog even de tijd, een weekje langer alleen zitten zal het rammetje niet erg vinden denk ik .
Es_ther
Geplaatst: 25-12-17 22:11
Ah jeetje zeg! Heel veel sterkte .
Denk er even rustig over na! Geen overhaaste beslissingen.
Anoniem
Geplaatst: 25-12-17 22:14
Heel veel sterkte
Idd denk er goed over na
Ik heb tot dusver gefaald met beslissingen , Nynke zou weg (was gebroken van verdriet toen Kerst overleed )en Syb kwam . Frits waaide aan en zou weg ,en Lana waaide ook aan .
Zo zit ik met Heps. Komt er een 13e of niet... Lastig altijd. Sterkte!
Aco
Geplaatst: 26-12-17 13:57
Hoi iedereen! Lees al een tijdje mee als stille meelezer, maar trek nu toch even mijn stoute schoenen aan om me hier bekend te maken
Ik heb sinds enkele dagen ook een konijn (eindelijk!!). Het is een Lotharing ram van nu 14 weken oud. Hij stond niet meteen de eerste in de rij wat betreft de mooie aftekeningen maar het is een schat van een konijn. Hij is beste vriendjes met onze hond wat het super leuk maakt natuurlijk want hij leeft binnen (woon op een appartement). Hij hupt op de rug van onze Shiba Inu en liggen samen bij elkaar. Hier enkele foto's van onze Dreus
Lori
Geplaatst: 26-12-17 14:23
Zie lieve foto's voorbij komen
@Moppiefilou, dat denk ik regelmatig van Sophia en Lilly wat zou ik ze graag nog eens kunnen knuffelen .
@Temeraire,
@Aco, vind 'm anders wel mooi hoor!
Hier 2 weken geleden de dierenarts laten kijken naar 1 van mijn bolletjes (Smokey) die altijd zo stil zat en s'avonds wel eens zat te hijgen/snurken/kreunen. Bleek een virus te pakken te hebben, krijgt nu 1,5 week antibiotica en gisterenavond zat hij eindelijk terug eens gek te doen . Moet het nog 1,5 week krijgen nu zeker.
Met de meiden die toegekomen zijn gaat alles ook super! Vanmorgen was Mikado ontsnapt mijn zusje had het gezien hij was door de garage aan het huppelen .
Mikado
Bonnie
Laatst bijgewerkt door Lori op 26-12-17 14:26, in het totaal 2 keer bewerkt