Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 01:42

Oh dat doet Mimo ook! Auw! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 11:07

Bij DHL kan je niet eens zoen wanneer iets verwacht word... Dit is echt poedersuiker... Ik ga woensdag ochtend naar het vliegveld.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 12:41

Fijn als je katjes weer normale drolletjes hebben! *\o/*

Hier ook weer goed nieuws, Rocco & Turbo gaan weer als een speer!
Rocco nog op de AB kuur & pijn stillers. Turbo is gewoon zichzelf, babbelend/miauwend en overal mee bemoeiend.
Blij dat Rocco het weer goed doet <3
Eten jullie kittens ook jullie haren op? Als Rocco op mijn borst ligt, gaat hij op mijn haar kauwen. (Heb lang haar).

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:16

DHL.. wat een drama!!

Wat fijn dat Rocco en Turbo ook weer beter gaan!! :D

Ik zit echt als een havik op de kattenbak te kijken als ze er heen loopt.. Vandaag ga ik de Finidiar helemaal weglaten.. Wel krijgt ze nog RC intestinal blik.

Hoorde vanochtend dat ik voor mijn verjaardag van een vriendin een krabton krijg! :oo Die wil ik al zo lang... maar ze zijn zo duur!

Haren eten deed Vic ook toen hij klein was. Nu ligt hij amper op schoot nog. :(

Gisteren was ik boos op hem. Hij bleef Joey maar klieren, die daar echt niet op zit te wachten. En vervolgens vloog hij mij in m'n rug. Al grommend. ( we werken nog aan de opvoeding.. hahah! ) Dus ik pak hem op en zet hem ( zij het misschien iets geïrriteerd.. ) op z'n kamer. Hij wilde op de grond, ik wilde hem op de stoel zetten... dus hij valt eraf. Niks dramatisch. Ik maak de deur dicht met een; " Zoek jij het even lekker zelf uit! " Hij begint me toch te krijsen en te piepen! Vic maakt nooit meer geluid dan een "PRIIIEE?" Dus ik zag hem al met een gebroken heup of zo liggen.. Ik gooi de deur open :" Wat is er ?" EN hij loopt met opgeheven staart langs me heen de kamer in. "Prie? :D "
Eikel.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 13:22

Katten :') leuk dat je een krabton krijgt! Flink cadeau! Ik heb er ook 2, 1 wat kleinere (maar nog steeds flink) en 1 hele grote. Ze gaan ontzettend lang mee, die grote is nog als nieuw en de kleinere is nieuw en ziet er goed uit. Ik had er nog 1 maar die was erg snel kapot. Het begin met de speeltjes eraf, daarna bekleding en toen brak die door midden :') maar de katten waren er echt verzot op, lekker voor de deur liggen en naar buiten kijken. Daar staat nu dus de nieuwe. Net iets groter en zwaarder dan de voorganger

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:21

Ik ben zo dol op Karel, met z'n gekke eigenzinnige karakter <3

Zo lag ie vanmorgen bij me, idioot :')
Afbeelding

Naast Duitse herder leert hij ook voor borstelcavia :j
Afbeelding
(Hij lijkt heel dik zo maar dat komt omdat ie over de rugleuning van de bank ligt)

En ik ben hem aan het leren om in m'n armen te springen :)) Dit was nog in het begin, inmiddels springt ie wat hoger maar daar heb ik nog geen filmpje van.

Lekker dier <3

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 14:39

Donnie is nu 5 maanden, gecastreerd en sinds vandaag mag hij naar buiten. Ik vind het wel nog een beetje eng.. Toenstraks was hij in de tuin van de buren terecht gekomen, die hebben hun tuin afgegaast voor hun hond. Kon ik Don dus even ophalen want hij kwam niet meer over het gaas heen ;) sukkeltje. Hij heeft wel behoorlijk lopen blazen naar de hond :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 18:04

Ik ben een weekend weg geweest en het is nu echt stapelen hier. :') ze hebben me echt gemist geloof ik. <3

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:35

De kittens zijn vandaag 10 dagen oud,oogjes gaan open en hun geboortegewicht dik verdubbeld <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-16 18:57

Ohhhw dat witje. <3 <3

Heel leuk nest!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 19:30

Maes lag bij schoonma
Schoonouders hadden hem nog niet gezien omdat ze een oen hartoperatie had gehad ...ze zijn helemaal weg van hem

Afbeelding

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:19

Afbeelding
Tv kijken met Mollie & hondje Kai

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 14:20

Afbeelding
Klein monster haalt me weer het bloed onder de nagels vandaag :Y) Gelukkig issie eindelijk in de rust.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 16:47

Hahah bij ons is het ook echt een hel. Ze weet precies wanneer ze moet rennen en hoe ze moet rennen om de 'X-aantal-seconden-regel-van-straf-geven' te ontwijken. :') Soms moet ze even in de berging omdat ze niet naar buiten mag en bij ons de deuren open staan ivm de verbouwing. Dat is een deur met raampjes, dus dan gaat ze gewoon in de mini-kozijntjes onder de ramen in de deur hangen, koppie er boven uit en loeren maar. Net een nieuwe deur... :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:04

yvanka ik vind die van jou zo mooi <3

paar foto's van eergisteren. Zo ligt Ginger dus heel vaak :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:08

Ik bedenk me nu pas dat het best bijzonder is een roodharige poes te hebben. Meestal zijn het katers :D
Ginger is een zeldzaam poesje!

Mijn mannen gaan nog steeds goed,helaas 'verliest' Turbo steeds meer kraag. Rocco krijgt juist steeds dikkere kraag/furr.

half zusje van Turbo is weer naar de kater! Dus binnenkort weer mini-coontjes naast me <3

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:13

Tonic was ook op een gegeven moment zijn hele kraag kwijt, kittenvacht gaat eruit :P Maar hij is nu toch weer fluffy aan het worden! Vind je katten erg mooi :j

Valt mee hoe zeldzaam ze zijn, rode poezen, maar je ziet ze niet heel vaak inderdaad :P

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:18

Onze kittens groeien als kool! <3 Ze zijn nu dik 2 weken oud en de oogjes zijn al een aantal dagen volledig open en ze proberen al wat bibberend door de doos heen en weer te lopen haha!

Hier zit trouwens ook een rood poesje tussen (hoogst waarschijnlijk). :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:27

Sake krijgt steeds meer bruin in zn vacht /kraag, hoop dat het een toverballetje wordt! Hij heeft echt een hugeass staart, echt niet in verhouding :+

Wat ligt ginger apart _O- Sake gaat gewoon overal liggen, midden op de grond soms.

Wat een kleintjes Celine <3

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:36

Ginger is knap!!

Hier heeft zich gister een klein drama voltrokken toen we niet thuis waren...
Ik kwam namelijk thuis in een huis wat compleet op zijn kop stond, en vol veren lag, wij hebben alleen geen vogels... de moordenaar lag met een dikke pens op de bank....

Waarschijnlijk is er dus een vogeltje door het enige open raampje naar binnen gescharreld, en dat is alleen maar leuk natuurlijk..

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:09

Yvanka, dat zal wel sibeer eigen zijn want hier ligt Mimo ook overal op de grond mixen in de kamer.

Nu zit hij lekker in de tuin. Is hij straks lekker rustig in huis:D

Jodie heeft baby's!
Zo leuk al die kittens hier!

Arm vogeltje! En voldane poes!

Nu jij nog lifaya!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:13

Celine ze zijn prachtig!! <3

Ik hoop straks alsnog mijn pakketje in ontvangst te kunnen nemen. Net op tijd :+ Nu aan het inpakken enzo, camera spullen gaan uiteraard ook mee. Ik ben heel benieuwd naar Israël! Kan met een gerust hart op reis gaan want ik heb genoeg mensen die op mijn terroristen letten :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:17

Aah dat hoopje kittens, ik smelt <3

Karel had vorige week zijn eerste vangst. Een vlinder. En trots dat ie erop was :')

Wat gaaf dat je naar Israël gaat lifaya! Lijkt me een mooi land :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:21

achossie een vlinder :') arm ding

Ja ik ben benieuwd. Mijn familie woont daar en ik ga samen met mijn ouders, oma en broertje erheen. We gaan naar Jeruzalem, Tel Aviv en nog wat andere plekken waar familie woont

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:30

Ben nu bijna twee weken op Curacao en morgen weer naar huis. Wil nooit naar huis maar nu toch wel blij weer naar m'n meisjes te gaan! :D

Lifaya, gaaf! have fun!