Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die wil ik al zo lang... maar ze zijn zo duur!
"
leuk dat je een krabton krijgt! Flink cadeau! Ik heb er ook 2, 1 wat kleinere (maar nog steeds flink) en 1 hele grote. Ze gaan ontzettend lang mee, die grote is nog als nieuw en de kleinere is nieuw en ziet er goed uit. Ik had er nog 1 maar die was erg snel kapot. Het begin met de speeltjes eraf, daarna bekleding en toen brak die door midden
maar de katten waren er echt verzot op, lekker voor de deur liggen en naar buiten kijken. Daar staat nu dus de nieuwe. Net iets groter en zwaarder dan de voorganger

Dit was nog in het begin, inmiddels springt ie wat hoger maar daar heb ik nog geen filmpje van.
sukkeltje. Hij heeft wel behoorlijk lopen blazen naar de hond
ze hebben me echt gemist geloof ik.

Gelukkig issie eindelijk in de rust.
Soms moet ze even in de berging omdat ze niet naar buiten mag en bij ons de deuren open staan ivm de verbouwing. Dat is een deur met raampjes, dus dan gaat ze gewoon in de mini-kozijntjes onder de ramen in de deur hangen, koppie er boven uit en loeren maar. Net een nieuwe deur...

Maar hij is nu toch weer fluffy aan het worden! Vind je katten erg mooi
Ze zijn nu dik 2 weken oud en de oogjes zijn al een aantal dagen volledig open en ze proberen al wat bibberend door de doos heen en weer te lopen haha!

Sake gaat gewoon overal liggen, midden op de grond soms.
Nu aan het inpakken enzo, camera spullen gaan uiteraard ook mee. Ik ben heel benieuwd naar Israël! Kan met een gerust hart op reis gaan want ik heb genoeg mensen die op mijn terroristen letten
arm ding