Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arya deed het ook met in de kuiten hangen bv. en buiten in de jas. Was vooral de eerste 2 weken best een dingetje, vooral mijn zoon vond dat niet leuk, maar nu doet ze dat helemaal niet meer. Het enige wat ze hier nog wel eens wil doen, wat heel irritant is, is happen naar 't gezicht als mensen bukken. Daar ben ik nu wel echt even gefocust mee bezig, want dat wil ik echt afgeleerd hebben. Komt soms uit het niks, want meestal zit ze gewoon heel braaf bij me als mensen d'r aaien bv. en wil ze wel eens kusjes geven maar soms komt er dan toch zo'n 'knabbel' tussendoor
. Was ook mijn eerste gedachte toen we die in de winkel zagen. Mijn man keek me ook al meteen lachend aan met een 'WTF is dit' blik en dacht dat het product in de verkeerde winkel bezorgd was en naar een seks shop had moeten gaan
cursebreaker
)tijd voor een nieuwen. 

Maar ze liggen liever nergens anders is dus ze zullen wel tevreden zijn
Maar het mandje maakt ze hier toch wel veel gebruik van. Daar ligt ze altijd heerlijk in te relaxen en vooral als ze echt moe is en goed wil slapen verkiest ze dit wel boven de harde tegels.
En heeft ze alles voor ze ging chillen overhoop gegooid, want de snuffelmat ligt normaal ook niet in de mand

Had ook niks moeten zeggen haha.
Allemaal harde / taaie dingen, ben benieuwd wat Popo ervan vindt. Ik hou hem graag even bezig namelijk maar ook de paardenpezen werkt hij nu toch best snel weg helaas. Nu bullepezen erbij gedaan, dat heeft hij nog niet eerder gehad, ben benieuwd
Sansa was kopjes tegen de ruit aan't geven toen ik met m'n hand in de buurt kwam en moest bij binnenkomst even knuffelen (echt knuffelen doet ze niet veel. Ze is verslaafd aan ons gezelschap maar echt fysiek knuffelen is altijd een geniet momentje, want dat gebeurt niet zo heel veel)

Momenteel zit ik op 17/20 minuutjes per wandeling dus dat is nog niet veel bijzonders, maar als we een maand verder zijn zit ik rond de 30. Dan zou een korte wandeling misschien leuk zijn om ze eens kennis te laten maken
Maar ik ben idd wat dat betreft niet ongelukkig met het feit dat ik in Zuid Limburg woon en op loopafstand van de brunsummerheide en met de auto in principe ook snel op andere mooie plekjes zoals richting Vijlen enz. waar KimD zit. Kijk er al naar uit om langere wandelingen te gaan doen als ze ouder is. Maar 17/20minuutjes is misschien ook al prima om eens kennis te maken. Weetniet hoelang die van jou gewend zijn te lopen namelijk. Maar anders kun je altijd nog wat langer doorlopen natuurlijk.
. Gelukkig hebben we een stof waar je de katten nagels e.d. niet echt op ziet, dus dat is wel fijn. Maar net als met jonge kids hebben wij er maar voorlopig vrede mee gemaakt in de wetenschap dat niet alle meubels het misschien gaan overleven. Tuurlijk moet je ze opvoeden, en willen we niet dat ze aan de meubels komen, maar soms kun je toch echt niet alles tegengaan en ook niet verwachten van kleintjes dat het idd altijd 100% goed gaat. Zo heeft onze zoon een keer de oude bank onder geplast tijdens de 'zindelijk maken' periode, gespuugd over de bank, en dat soort dingen. Nadat hij die fase ontgroeit was, hebben we een nieuwe gekocht haha. Dan valt hetgeen wat de kitten en pup met de bank doen allemaal wel mee in perspectief

Ylvi ligt liefst zo

Ik stuiterde ook rond toen ik de foto kreeg dat mijn Bodhi gewoon aan de buitenkant van een gebouw hangt
Vandaag een bestelling bij zooplus geplaatst voor WOW. Ik zag dat ze een nieuwe variant hadden met alleen lam en ik wil gaan kijken hoe Bodhi het daar op doet. Afgelopen dagen gaat het weer even wat minder en ook prijstechnisch gezien toch even rondkijken. Ben wel zo iemand van 'gaat het goed, dan gaat het goed', maar die WOW heb ik 24 kilo voor het zelfde bedrag als dat ik nu 17kilo heb … scheelt toch wel.