Haha ja het deksel van de werpkist kan eraf! Maar zorgt verder wel voor wat meer beschutting. Ik heb een kattenluik op chip in de slaapkamerdeur waar alleen Nova door kan, en verder ook al een kattenbakje, voer en water in de slaapkamer staan dus hopelijk vindt ze dat straks een fijne plek om te bevallen, zo niet dan passen we ons ook wel weer aan en evt later verplaatsen, iets met de geur meenemen is een fijne tip trouwens, maar op de slaapkamer zou in ieder geval ideaal zijn.
Wat de echo betreft sluit ik me er op zich bij aan! De enige reden dat ik er eentje liet doen was om definitief aan de katereigenaar te kunnen bevestigen dat de dekking was gelukt omdat ze de kater wilden laten castreren. Moet zeggen dat ik het toch wel heel mooi en bijzonder vond om te zien, plus ze konden gelijk zien dat alle hartjes klopten enzo en er in ieder geval geen al afgestorven kitten tussen zat zeg maar, dus dat is op zich ook wel een fijn idee. Maar qua aantal blijft het toch geen exacte wetenschap en er zijn idd genoeg tekenen waar je aan kan zien dat ze drachtig zijn.
Gelukkig maar gaby! Fijn dat ze in gewicht ongeveer verdubbelen, dat is na een dag of 10 ook zeker wel de bedoeling dus gaat goed