@lifaya: Ja ik was eigenlijk wat te laat met de echo, maar kon het moeilijk inschatten omdat Nova in totaal 9 dagen bij de kater was geweest dus ben voor de zekerheid wat later gegaan, maar ze dacht 4 à 5 kittens te zien. Ze waren eigenlijk net wat te groot om het goed te zien, kennelijk liggen ze in het begin wat mooier achter elkaar. Dus ik ben benieuwd of haar schatting klopt!
Haha ik heb ook echt een megalading spul voor de kittens gehaald, echt abnormaal. Weet niet hoeveel geld daar in zit en ik wil het eigenlijk ook niet weten
heb talloze supplementen, werpkist, kittenpanelen, warmtelamp/-mat/-kussen omdat ik er nog niet uit was wat het fijnste voor ze is, een mega zooi celstof onderleggers, speciale voerbakken, 2 benches, kittenmelk, speentjes, sondes, slijmzuigers, etc etc etc. Ik zie 't al gebeuren dat we op een ochtend beneden komen en ze daar trots ligt met al haar kittens en al het spul overbodig is geweest, maar ik heb liever teveel in huis dan te weinig, je weet maar nooit of je toch wat nodig hebt.
Verklaren mijn ouders mij al voor gek
zelfs voor een Cattery.
neem aan dat ze dan ook niet voor altijd blijven

Ik heb bij Jiala er tijdens de bevalling een handdoek onder geschoven. En haar later met handdoek en de eerste kittens naar de doos die ik in gedachte had verplaatst. Door de handdoek blijft haar eigen "bevallingsgeur" bij haar en was het oke. Had haar bij het eerste kitten ook al geprobeerd te verplaatsen, toen nog zonder handdoek en dat was niet oke, maar met handdoek dus wel.

uit!