Zo, net de dierenwinkel gebeld. Ik zou liever geen dier daar kopen, maar Ross komt er vandaan en ik wil echt een vriendje voor hem. En omdat het mij prettig lijkt dat hij bij een cavia komt die hij al kent, heb ik ze maar gebeld. Gelukkig zit zijn broertje daar nog heel gelukkig in het hok en komt hij vanmiddag bij ons wonen.
Nog een borstelbeertje dus Geen idee hoe hij er verder uitziet: maar voor Ross heel fijn
Kreeg net ook een appje van mijn moeder: “je baby whiepte toen hij een zak hoorde. Was de eerste keer, dus gelijk nog meer andijvie gegeven.” :’) Ach, ik ben blij dat hij in iedergeval blijer klinkt.
Fijn dat hij gezelschap krijgt. Hopelijk kunnen ze nog goed met elkaar na de scheiding... Hier net de middelste bak verschoont, kunnen ze er weer even tegen.
Ik ben niet zo tevreden met het koolzaadstro wat ik de laatste keer van Lavor heb gekregen. Het is niet hun eigen merk; er staat een andere naam op de zak. Het stuift veel meer als die ik van hun had.
De cavia's zijn van ons samen (we wonen samen) en mijn vriend doet wel alsof hij ze stom vind maar heb hem wel eens tegen Herman horen zeggen dat Herman "Pappies flinke stoere dappere kereltje" is. En Ewok is ook onze dochter die regelmatig een dikke knuffel met kus krijgt dus ben benieuwd hoe hij de kaart vindt
Dat ken ik wel inderdaad. Al zijn ze er pas twee dagen
Eerst was het: “nee, vies, geluid”. Nu hoor ik mijn moeder ook tegen ze praten, ook in de trant van: “Ach lieve kleine snuitjes. Willen jullie appel? Niet tegen je baasje zeggen.”