Gefeliciteerd Ianthe!
Super gaaf kiwi, ga het onthouden!
Wij zijn een weekendje weg naar de Ardennen. Troy slaapt de hele dag voor de kachel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar nee, vandaag blijf ik gewoon even nagenieten haha. Ook meerdere commando's achter elkaar geven ging heel goed, dus ik ben even een trotse puppen mama - al is het gros te danken aan de snoepjes in m'n zak natuurlijk
Hoe gaat het nu met Troys gedragsproblemen?
Dundy is ook altijd erg teleurgesteld als we met boodschappen thuis komen en er niks voor hem in zit. Hoe durven we
punjab schreef:Dank je wel. Ben bang dat dit ook niet veilig is.
Super irritant. Maar verder deed ze het weer keurig. Ze kan momenteel op commando slalommen tussen mijn benen door en dat was vandaag ineens een oefening. Ook leuk om te zien dat ze zonder riem zoveel leuker op alles reageert. Dus hier ook een trots vrouwtje op het knappe puppenkind!

Lupa heeft het matras van Petlando voor op mijn kamer en die blijft sochtends gerust liggen als ik naar beneden ga
hier wel flink wat wind en miezer op het veld dus Skye ging even dood van zelfmedelijden haha.
Kimvicious schreef:linkje
Skye en dr nieuwe favoriete trucjeiedere keer zo trots als ze nieuwe dingen zo snel en enthousiast oppikt!
xDenies schreef:Kimvicious schreef:linkje
Skye en dr nieuwe favoriete trucjeiedere keer zo trots als ze nieuwe dingen zo snel en enthousiast oppikt!
Oooh wat super leuk! Haha je doet het net zo enthousiast als ik! Alleen Mera is nog wat kleiner![]()
ik voel me net een oempa loempa
Die van ons gaan steeds achter dat lichtgevende balletje aan. Dus nu maar hoger weggezet dat alleen de katten erbij kunnen.
Dat filmpje van dat trucje moest ik wel om lachen
Maar wel heel leuk gedaan!

Lekker doorweekt dus, gelukkig ging het wel goed!
Zie wel eens mensen opscheppen hoe erg hun hond focus heeft op ze, maar dan gewoon bal in de hand. HOnd kijkt naar de bal ipv naar de mens
tot zover het opscheppen van ze
Doen jullie ook cadeaujtes voor de beesten? Ze hebben uiteraard geen idee van kerst maar dat geeft niet
Guinness is ook jarig op eerste kerstdag, dubbel feest! Heb er helemaal zin in

cinniz123 schreef:@Denies, Guapa lijkt nergens op veel plassen na meer last van te hebben dus wij zijn weer blij

nog even lastig haha.
voor je hond.
Ik weet eigenlijk niet wat ik leuker zou vinden maar ben wel benieuwd of ze nog veranderen.
ze heeft ook een jazr lang haar vorige knuffel gehad voor die kapot was
En heel mooi van kleur met uitmuntende vachtstructuur.. uitmuntende hoekingen achter en ga maar door
knappe hond heb ik toch;p
kiwiwitje schreef:Wat goed Ianthe! Lekker weekend! Is hij dit weekend in bleiswijk?
Lara, die safestick hebben wij ook. Vind dat zo'n gek ding![]()