punjab schreef:Dank je wel. Ben bang dat dit ook niet veilig is.
Sorry ik weet ook even niet meer waar het over ging. Maar zoals Kaus zegt. Ik heb hier dan de Wobler van Kong die ook flink tegen een stootje kan. Maar pluche en dergelijke gaat kapot. De touwen van Beco gingen nog wel wat langer mee maarja …
Hoe gaat het nu Cinniz?
Klinkt leuk Simoonzel! Behalve de oorontsteking dan, hoop dat het snel aan de betere hand is.
Gefeliciteerd Ianthe! Nu snap ik je berichtje daarna ook wat beter
Cursebreaker wat een prachtige boeken verzameling heb je! Zag in je onderschrift al wel dat we een zelfde smaak hadden
Gelukkig zijn er speeltjes zonder piep hoor. De Petlando Moodles zijn zonder piep. Je hebt van Kong ook speeltjes waar je de piep van uit kan zetten en ook Trixie heeft specifieke pieploze speeltjes. Maar het is veelal wel allemaal pluche. Ik deed overal de piep er uit halen. Rot dingen.
Lekker genieten van de positieve wandeling!
Klinkt heerlijk Galaika! Ik heb vandaag de rekening betaald voor onze vakantie eind deze maand. Lekker genieten met de hondjes
Wij kwamen vandaag aan op de cursus en toen we stonden te wachten begon het te plenzen en dat is gestopt 10minuten voordat we klaar waren. Dus zeker 45minuten in de ple*ris regen gestaan, niet normaal. Mera had er gelukkig het minste last van maar die vind de konijnenpoepjes op het veld errug interessant
Super irritant. Maar verder deed ze het weer keurig. Ze kan momenteel op commando slalommen tussen mijn benen door en dat was vandaag ineens een oefening. Ook leuk om te zien dat ze zonder riem zoveel leuker op alles reageert. Dus hier ook een trots vrouwtje op het knappe puppenkind!
Volgende week laatste Puppen B les en daarna verkorte Jonge honden 
Gister heeft Mera een nieuwe 'grote-honden-kussen' gekregen voor in de bench. En ze heeft daar vannacht toch heerlijk op liggen slapen (mee gekeken op de webcam). Zo netjes zelfs dat ze om half 8 pas wakker werd

Het is het Petlando Chester Ortho kussen. Een orthopedisch kussen omdat ik die dingen gewoon zo goddelijk er uit vind zien. Lekker er in weg zakken
Lupa heeft het matras van Petlando voor op mijn kamer en die blijft sochtends gerust liggen als ik naar beneden ga