Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
.
. Niemand hier die vanuit omgeving Schoonhoven naar België moet binnenkort toevallig?

Zulke streken zouden ze hier ook nog wel kunnen uithalen
.
) wat groenten geven aan de konijnen en Lilly was zo goed aan het slapen!
Als ik de deur open doe staan ze meestal al aan het gaas omdat ze de sleutel goed kunnen horen als ik die omdraai, en Lou stond idd klaar. Lilly lag zoals altijd te slapen in haar tunnel en met al dat haar zag je alleen een witte pluizenbol met zand aan haar neus slapen
. Dan zie je haar neusje op en neer gaan, een minuut later begint ze wat te "smakken" in haar slaap, daarna houdt ze haar hoofd schuin maar is ze toch nog half aan het slapen, en als ze beseft dat er eten te rapen valt kan ze niet snel genoeg bij het gaas zijn
. Echt een grappig zicht, geloof me
.
daarom woont dit gespuis op de kattenkamer boven ,
is mijn alles 
zie haar al gaan 
. En een mini kelder 

.
.
. Ik zet meestal een vuilniszak in de ren zodat ik daar alles in kan doen en het dan kan leegmaken in de container, en dat vinden ze altijd heel interessant
. Erop gaan zitten, erin knagen, erin kruipen.. ik heb het allemaal meegemaakt
. Ik veeg ook regelmatig konijn op
en de borstel is toch zo leuk.. Dan hebben we het nog niet gehad over de emmer met zaagsel.. Daar hebben ze ook al regelmatig in gezeten en dan springen ze er weer uit, laten de emmer omvallen en dan... dag zaagsel
. 
. Hij kan overal komen maar blijft in zijn hok denk dat die een beetje last heeft van z'n pootje misschien artrose of dergelijke ontwikkeld weet het niet moeilijk in te schatten zo maar hij sloopt niks.
. Je onderste foto in een hok die ik heb meegekregen met een buitenhok zat ook zo een verdieping, maken ze daar echt gebruik van of zelden? Het er nu ingelaten nog. Over een maand ongeveer dat hok nodig dan moet ik het rammetje van de dames scheiden die komen ivb vruchtbaarheid en bang zijn dat de jongste te vroeg gedekt wordt.
.
.
. Zondag hopelijk de meisjes hier ook.
.