Wat heb jij een schatjes ook! Leuk stel herman en ewok.
Nieuwe cavia heeft nu eindelijk een naam pikachu heet ie nu. Vergeet elke keer foto's te maken. Moet de katten dan even opsluiten want die vinden de cavia's maar wat leuk
Deel een van de hokken is klaar, heb een andere slaapkamer gepakt en daar passen twee hokken van 90 x 2m wel in gelukkig. Mijn schildpad staat er ook dus word de beesten kamer, hebben de katten hun kamer terug en heb ik mijn andere verwende beesten die kamer
Zou ze heel erg graag in de kamer willen hebben maar ik zit met drie katten dus een flat valt af ook met de ruimte. Merk dat ze veel minder ruziën als ze de ruimte hebben. Zelfs de 1,20 kooi waar Sammie en Flash in zitten is te klein. Zou ze dol graag in de kamer hebben staan maar met drie katten is het niet vertrouwd als ze in een open hok zitten samen met de katten
Nee idd dat wil ik ook niet. Het is ook echt maar een van de drie die zulke dingen zou uitvreten. Hij tenniste al met de schildpad, daarom is die ook verhuist naar boven
Riverdale
Geplaatst: 10-02-18 11:38
Onze valentijnsfoto’s komen er ook aan!
Laatst bijgewerkt door Riverdale op 23-02-23 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Gaby
Geplaatst: 10-02-18 12:13
Al die valentijnsfoto's zijn zo leuk! Keep them coming!
Mijn cavia's blijken luis te hebben . De dierenarts heeft ze Stronghold gegeven (over 1 maand moeten ze weer een dosis) en ik moet het hok ontsmetten met chloor. Maar chloor vind ik een vuil goedje. Zouden de luizen ook dood gaan als ik het hok goed uitsop met schoonmaakazijn?
Nee chloor is beter dat doodt de luizen, azijn niet. Ging het wel goed met de Stronghold ?? Ik heb de laatste keer dat er eentje last had ook een drupje in de nek gegeven, maar die kreeg een epilepsie-aanval er van.
Okee, en het plastic/kunststof van het hok en het reiskrat lijdt niet onder een dosis chloor? Nee, ze reageerden er gelukkig goed op. Ik merkte niks vreemd aan ze.
Dat spul kan prima tegen chloor, het zal alleen even wat stinken Wat voor dosering had je voor de caaf, want ik had toen voor een kitten. Kleinere was er niet.
Voor dieren kleiner dan 2,5 kilo. Ze wegen 1028 en 1072 gram. Ik kan geen chloor vinden in de Albert Heijn webshop! Onder welke merknaam wordt chloor verkocht?
Ik heb uiteindelijk idd dikke bleek van het AH huismerk gebruikt. Ik ben echt kapot nu. Alle kooi-onderdelen uit elkaar halen (ik heb een C&C kooi van 210x70 met een etage van 70x70), ontsmetten en in elkaar zetten. Straks lekker met de cavia's knuffelen.
Hoi allemaal! Volgens mij heb ik mij al een keer gemeld. Zo niet: hi! Ik ben Isabel. Dol op cavia's en fulltime "ik-wil-een-cavia-zeurder" Gisteren was ik jarig en toen stond mijn familie opeens met een cavia op de stoep
Helaas maar 1, dus daar komt zsm al een vriendje bij. Nu kan ik eindelijk écht meepraten