@warboel Otje moe?

@jeanine dat is wel even de ogen uitkijken voor de honden denk ik? (Tenzij ze het natuurlijk al veel vaker gezien hebben)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Brrr... Ik kan je ieder geval niet helpen. Beste tip die ik kan geven is op zoek te gaan naar een fatsoenlijk ras wat niet bestaat uit mooie praatjes. Bij zulke kruisingen blijf ik zover mogelijk vandaan.
IMJ schreef:KimD schreef:Brrr... Ik kan je ieder geval niet helpen. Beste tip die ik kan geven is op zoek te gaan naar een fatsoenlijk ras wat niet bestaat uit mooie praatjes. Bij zulke kruisingen blijf ik zover mogelijk vandaan.
Dat brrr erbij ook..
Sorry ik vind het overdreven en ook banketstaaf..
Wij zijn echt heel een blij met onze doodle..
Nog nooit zo'n makkelijke enorm goed luisterende hond gehad.
Er zijn zat rashonden die minder in orde zijn..
@fannetje
Ik kan je geen tips uit persoonlijke ervaring geven. Onze fokster doet dit uit pure liefhebberij en haar huishonden zijn nu even aan de pil. Overigens zijn dit geteste ouders (want ook dat lees ik geregeld, daar ze niet getest worden)..
Ik ken ook honden uit een eerder nest van deze zelfde ouders. Zijn ook hele fijne, gezonde honden geworden!
Maar from Holland house heeft ook verschillende doodles! Je kan op de site kijken. Ik had fijn contact met hun tijdens onze zoektocht.
@nayomie! Wat naar! Hopelijk knapt het snel op!
CB.. prachtige foto's!