kiwiwitje schreef:Oh blond dat had per pb gemoeten![]()
Maar als t goed is komen die er komende week aan.
Wooeeehooee! Zodra ik weer budget heb en de boel hier opraakt ga ik snuffelen op je site

Sterkte Cinniz!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Oh blond dat had per pb gemoeten![]()
Maar als t goed is komen die er komende week aan.
Wooeeehooee! Zodra ik weer budget heb en de boel hier opraakt ga ik snuffelen op je site![]()
Sterkte Cinniz!
cinniz123 schreef:Thanks voor het duimen allemaal.
Ik mocht haar gister avond laat ophalen maar toen ik aankwam was ze nog best sloom en waren haar oortjes en pootjes nog niet normaal maar zeker niet zo gezwollen als daarvoor.
Ze was ook continu aan het sleetje rijden door de jeuk maar gelukkig is ze de nacht goed doorgekomen en terroriseert ze weer de boel hier.
Pfff dan denk je ik ga titeren om zo min mogelijk troep die lijfjes in te pompen en dan krijg je dit.
Ik denk dat we gewoon echt domme pech hebben gehad maar dit is wel ‘heel toevallig’ de 2 de hond van mij die zo doodziek van entingen wordt,zou het echt domme pech zijn of iets ander?
xDenies schreef:Welke entingen zijn er gezet? Toen ik nog niet voldoende over titeren wist had ik gewoon de 9wk enting gezet. Met weil erbij. Resultaat ook een zieke puppyNiet zo erg als die van jou hoor!!
Maarja uiteindelijk 'moeten' ze die entingen toch hebben ..
Heel veel sterkte! Hoop dat je snel opknapt!
xDenies schreef:punjab schreef:Nou Senna krijg ook geen speeltje met piep. Daar blijf ze steeds op bijten en wij worden gek van piep piep.Normaal sloop ze alles maar met piep is leuk vrouwtje pesten.
Denise heb je toevallig een link van die snoepjes bal?
Bedoel je mij met Denise? (Zijn er meer toch?)