Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 En ben jij heel erg welkom! 
 Leuk dat je meer wilt leren 
 En foto's maken tijdens het eten.. dan zitten ze tenminste stil 
 En dankjewel voor je reactie op mijn foto's 

Haha 
 Nee, ze hebben niet dezelfde vader, maar de vaders zijn wel broers.. dus dat doen we maar niet.. maar heb wel een andere blauw japanner, met ook nog 's blauwe ogen 
 Waar ik d'r mee wil kruisen 
 Maar in mijn hoofd is het op het moment echt chaos, want volgens mij wil ik alles met alles kruisen 
 Vind ze allemaal zo leuk en wil alles houden en moeilijk moeilijk haha 
 En totaal onverwant!  

Es_ther schreef:Tuurlijk, welkom!
Heb me foto’s van je knappe bunnys?
Ah logisch LL! Je gaat ook best een poosje. Mag ik vragen hoe je in zuid-Afrika terecht bent gekomen?
Met Stoffer gaat het goed. Hij draait geen rondjes meer, geen tics en eet als een malle
. Merk ook minder gejaag door Blik, wat ook erg fijn is (en mij 5x per dag vegen scheelt).

), aantal keren op en neer gevlogen voor een aantal maanden. Uiteindelijk in 2018 hier naartoe verhuisd en met veel plezier gewerkt bij de plek met de paarden waar ik ooit begon als vrijwilligster. Calypso was daar 'mijn leadhorse' waarmee ik ritten begeleidde. Bit heeft ooit eens een interview gedaan, erg om nu terug te lezen want zou dingen wel anders verwoorden 
 maar wel grappig om te lezen, van 2 jaar terug: https://www.bitmagazine.nl/recreatie/gr ... ika/95486/ Nu werk ik daar niet meer sinds een paar maanden, en mocht toen Calypso met me meenemen en werd toen officieel van mij. 

Ze doen me denken aan de 'Dutch rabbit' , volgensmij 'hollander' genoemd? maar geen idee of ik het juist heb.                                                         

En inderdaad... veel werk haha. Maar ook zoveel leuks!! En alle binkies staan inderdaad mooi niet op film 

Maar we moeten ook elke dag 7 paarden uitmesten.. dus ons hele leven bestaat uit: werken, poep scheppen en voeren 

. Dus hele korst er af. Weer schoonmaken, spoelen en verder met zalven en medicijnen.  Had zo gehoopt dat hij weer naar buiten mocht, lekker bij Mila. Nog even een weekje verzorgen en dan is het hopelijk wel zo goed als genezen. Positief was dan wel dat de wond al een heel stuk kleiner is.                                                         
 Het trappetje is er alweer uit want hij hupst zo het nachthok in en uit 
 Nu zijn er konijnen die hun leven slijten in zo’n hokje maar ik kijk ernaar uit hem lekker in de grote ren te kunnen zetten straks!                                                         
 Is er een jongen die echt enórme konijnen fokt.. ding lijkt wel een meter groot, echt bizar!! En hoe groot zijn z'n hokken: 150 x 70cm....... Nee... daar krijg ik echt buikpijn van 
 Hier zit 1 dwergkonijntje van 20cm op 150 x 150cm en daar voel ik me al schuldig over... Met z'n drietjes (2 voedsters + 1 gecastreerde ram) krijgen ze 2x zo'n hok.. dat voelt al wat fijner.. maar ik kan niet begrijpen dat ze bij die fokkers nog steeds zulke kleine hokjes hebben... 
 En dan komen ze bij mij inderdaad ook nog geregeld in de ren, straks hopelijk nog meer, als ik al m'n dromen heb kunnen verwezenlijken 

Bij het witte meiske zijn d'r oren aangedaan en het baby-rammetje (uit mijn laatste nestje, die bruine) heeft een raar rond wondje op z'n zij... en ik begrijp er helemaal níks van.. bij elkaar hebben ze 't niet gedaan.. zat wel een rammetje naast, maar die heb ik nog nooit aan de andere kant van het gaas gezien (is 1m. hoog dus technisch gezien zou ie er overheen kunnen springen), maar waarom zou hij in godsnaam een voedster van een paar weekjes oud aanvallen?? En toen er een ander rammetje naast zat, was er niets aan de hand?!                                                         

als je er maar blij mee bent 
 Nu krijgen ze weer normale hoeveelheden.                                                         _KiMbErLeY_ schreef:Natas:
Ik ben wel benieuwd naar die groep, heb je een linkje? Wel sneu trouwens, krijgt diegene nket de facebook dierenpolitie over zich heen??
Wat vreemd van de wondjes... waarom kunnen ze het niet bij elkaar gedaan hebben? Je bent er niet 24/7 bij...
Natas praaaachtige fotos van je nestje!![]()
 Had, dacht ik, de boosdoener weggehaald... inderdaad 2 dagen niets aan de hand, maar nu tóch nog weer een kleine beschadiging erbij... ik begrijp er geen hol van... dus ik heb ze nu even samen in een quarantaine hokje apart zitten.. Het enige wat ik nu nog kan verzinnen is dat de konijnen aan de andere kant door het gaas heen aan de oortjes zitten te knabbelen, maar dat lijkt me zó raar... dat doet toch pijn en dan ga je toch weg?! Maargoed... ik weet 't echt niet, hopelijk houdt 't nu verder op.. doe steeds zalfje erop en hok schoon/leeg, zodat 't niet gaat ontsteken.. Ze zijn samen in ieder geval wel erg gelukkig 

Dus wie weet vinden de kleintjes dat geknabbel wel leuk.  

Op de oppervlakte waar ik nu m'n hokken heb, zou ik zomaar 4x zoveel konijntjes kwijt kunnen als ik hun hokjes zou gebruiken.. en dan zouden ze nog steeds minimaal 2x zo diep zijn.. nee, snap er geen hol van dat dat kan