Gefeliciteerd lifaya
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar wel met plastic ballen uiteraard
, vorig jaar gratis gekregen . 

Als hij dan omgaat ligt niet je hele huis vol met naalden en glas. Mijn ouders hebben wel altijd een echte, maar ik heb een neppe boom. Het is gewoon veel praktischer met een kat in huis. Je vind anders de naalden overal en elk jaar sneuvelt wel iets of moet je de onderkant leeg laten. En die van ons klimt dan nog niet eens in de boom xD Ik weet niet wat voor schade dat dan zou opleveren en hoe snel deze kaal zou zijn. IMJ schreef:Gefeliciteerd Lifaya!
@ Rianne
Er zit natuurlijk heel veel vocht in blik.
Als je kijkt naar blik, zou je bij wijze van 200gr moeten geven wil je aan dezelfde hoeveelheid vaste stof komen als 45 gram brok (weet even niet de exacte hoeveelheid). Mogelijk dat Molly dus meer poep (lijkt te) maken door de brok?
Purizon is volgens mij wel echt een goede brok! Ik heb deze ook gehad maar meneer vond het 2 dagen lekker, daarna niet meer.. helaas!
Ik zou bij het blik wel wat extra vocht, zodat ze door de diarree niet uitdroogt in ieder geval.
Maar ze liet zich wel heel goed onderzoeken. Kwam tegen me aan zitten en toen mocht de dokter alles met haar doen. Ze was wat koortsig, maar wel heel erg "bij". Niet uitgedroogd gelukkig. Daar ben ik heel scherp op. Eten doet ze ook prima gelukkig.