Kiekeboefje, het is ook allemaal zo wennen voor ze als ze zo klein zijn. Aan de riem lopen komt vast ook goed!
Prachtige foto's Kaus en Coalizione! Heel gaaf die sneeuwfoto's!
Deemiii, wij hebben de luxe dat er bij ons eigenlijk bijna altijd iemand thuis is. Naast onze boerderij werken we beide nog buiten de deur, maar dat is goed te combineren met een pup. Ik werk 's ochtends vroeg en kan dan rond 10 uur thuis zijn. Of ik werk in de avond en ben dan vanaf half 4/4 uur weg. Mijn vriend heeft nog een kantoorbaan waarbij hij thuis kan werken, dus die vangt de uren dat ik er niet ben op. Maar ik moet zeggen; ze zijn al vrij snel bij ons eventjes alleen, wel in de bench of ren. In het begin maar heel kort, als ik de paarden moet voeren bijvoorbeeld. Of als er iemand voor de boerderij komt. Dat ging met Ivy eigenlijk best heel goed, maar het is altijd even aftasten hoe de pup er op reageert. Maar na 3,5 week in huis weet ik niet of ik haar halve dagen alleen had durven laten. Qua zindelijkheid ging ze dat sowieso niet redden, dan moest ze nog wel eens plassen tussendoor