Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Phyre is vanochtend vroeg uit het nest gesprongen en daar was ie zelf niet zo blij mee
Ik vond hem vanochtend op de bodem in een hoekje van de voliere, helemaal in elkaar gedoken
Lekker terug gezet en hij heeft alweer praatjes. Arm ventje is er nog niet aan toe!
Maar wel stoer dat ie het heeft geprobeerd
Sicayes schreef:Marah kijkt ook echt zo dat ze er nog niet helemaal zeker van is of dit leuk is![]()
knappe babies!
Cayenne schreef:Dat merkte ik zelfs bij die van mij, hoe snel ze sterker worden. Hoewel volwassen, zaten ze hiervoor in zo'n klein frothokje dat ze een beetje konden fladderen, maar niet echt vliegen. De eerste week vlogen ze nauwelijks, konden ze niet echt de hoogte in en waren ze ook echt bekaf als ze twee meter hadden afgelegd, waarna ze meteen crashten. Een paar dagen maakte al zo'n groot verschil, vooral met landen. Eerst schoven ze gewoon door, inmiddels kunnen ze zelfs op de gladde vloer netjes landen en vliegen ze ook rustig vanaf de grond naar de bovenkant van hun klimrek op 2m hoogte.Poekkie schreef:Oooh wat worden ze al mooi en handig!
Fijn dat die pluimpjes nu toch snel lijken bij te groeien
Nou, handig is nog niet het juiste woord hoor
Ze crashen nog geregeld op de grondMaar ze worden echt sterker nu!
Marah vloog net ook van het ene schommeltje naar de ander