Nou moest eerst opzoeken hoe het zat met die waardes, want ken dat nog niet haha. Maar we gaan binnen 2 weken. Als ik de mail goed begrijp (zweeds lol) willem ze dag 19/20 dekken. Dus dan zou het goed komen? Nou ja vervolgmail maar ff afwachten.
Begrijp ik nou goed dat je met de reu naar de teef in Zweden gaat, mirjamalvaro?
Wij hebbrn besloten niet naar Zweden te reizen voor de reuen daar. De ene reu bewaar ik voor 2023, in de hoop dat corona dan voorbij is én mijn jongste (mensenkind ) is dan ook op een leeftijd dat ze minder intensief is op zo'n reis. Heb nu een reu op het oog in A'dam, hij is net getest op DM. En een reu in Noord Frankrijk, vrij van 'alles', maar hij heeft wel B/C heupen helaas
Temperatuurdaling is binnen 24 uur pups over t algemeen. Maar veel teven hebben valse dalingen. Dus geen complete dalingen. Chick varieert door de dag heen sowieso al 1 graad. Dus ik temperatuur 3 a 4x per dag. En dan moet de daling afwijken van de normale temp van dat tijdstip. Anders heeft ze heel de dracht temperatuurdalingen