Dat hupsje zorgt er altijd voor dat ik om hem moet lachen. Hij doet het ook wanneer ik 'Jumpstyle!' zeg En soms doet hij er meerdere achter elkaar, maar dat heb ik nog niet kunnen filmen Hij vindt het leuk wanneer ik om hem moet lachen en volgens mij koppels hij dat nu ook aan zijn sprongetjes
Pino is leuk! Ja, Mango is zondag ook heerlijk buiten geweest! Hij was het na een paar uurtjes wel zat, maar toen had hij echt even pech Zonlicht is belangrijk voor hem en ik had even een paar uur rust
DanielleB
Geplaatst: 10-04-19 10:34
Hahah was hij er snel klaar mee dus? Ze kunnen wat, ze worden als koning behandeld, beetje geduld!
Pino hoorde de buurpapegaai (buurman heeft een grijze roodstaart) wat schelle geluiden maken, dus daar moest hij even op reageren want dat mag niet. Pino wou juist niet naar binnen toe, dus dat werd een soort houdgreep
Anoniem
Geplaatst: 11-04-19 19:11
Haha, gek beest. Ik vind die filmpjes ook altijd zo tof waarbij mensen hun papegaai even de vleugels laten strekken door ze mee te laten vliegen met de motor. Lijkt me wel eng dat ze niet wegvliegen of per ongeluk worden aangereden, maar het ziet er wel gaaf uit. Ze kunnen zo hard!
Het lijkt me best een geinige partytrick trouwens, papegaai doet telefoontgeluidje, je pakt hem op en houdt hem tegen je oor, en hij zegt 'hallo.' (Iets minder pijnlijk en volgens mij minstens zo grappig.)
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-19 10:53
Hallo kan hij ook zeggen, dus dat kan nog best lukken!
Raap me op! Ik heb hem al zo vaak gewaarschuwd om daar niet te gaan liggen