Lienie: Das vervelend zeg!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber_anne schreef:Eoweyn_x schreef:Jep, mijn vriend en ik hebben een 3 kamerappartement op 3 hoog met twee balkons.
Op zich bevalt het prima hoor, de reuzen zitten in de woonkamer en mijn andere koppeltje op het balkon achter. Het was alleen nooit de bedoeling en met twee reuzen merk je wel dat je veel ruimte op moet offeren. Nala en haar vorige maatje liepen altijd los en er stond ook geen ren. Gabber is een sloopkogel wat betekent dat de helft van de woonkamer, ren ishet is overigens een puppyren van een meter hoog en ik heb er een zelfgemaakte "kooi" in staan van betonplex met daarin weer een 1.20 onderbak van zo'n grote gewone binnenkooi. Op de grond ligt tapijt omdat alles laminaat is en daar glijden ze op uit. Voor kleintjes niet zo'n probleem, voor grote konijnen met een zwakke rug wel. De ren staat open zodra er iemand thuis is, zelf ben ik veel thuis ivm ziekte dus ze lopen vaak dagen los.
Maar we zijn dierenvrienden en wat moet, dat moet. Nala kan ivm EC niet buiten wonen 's winters.
Moet zeggen dat het plan is om te verhuizen naar een woning met een tuin zodat mijn 8 buitenkonijnen naar onze tuin kunnen verhuizen ipv in Noord Holland bij mijn moeder.
Jij hebt een groep van 4 in huis zag ik, wat ontzettend gezellig lijkt me dat!
Pff klinkt wel als een opoffering met 2 van die reuzen in huis, maar super dat jullie het doen. Een ren in half de woonkamer klinkt als een goed idee waar ik zelf ook over heb nagedschr maar die van mij waarderen de ren totaal niet.
Ik heb er idd 4, wel 4 dwergjes hoor haha. Ik denk dat ik zelf het meeste moeite mee heb met hoe erg ze je huis overnemen, al het hooi wat ee ligt bijvoorbeeld. Je krijgt er wel veel liefde voor terug en zou ze zeker nooit wegdoen maar een huis met een kamer voor de konijnen of een tuin zou ik wel fijn vinden.
Zo hebben ze gister de bezem omgestoten, die een glas omstootte en dat brak op de grond. Rent een van de nieuwe konijnen eropaf om meteen aan het glas te gaan knagen.....
Eoweyn_x schreef:Ja! Hooi, haren en boevengedragdaar vallen de hondenharen bij in het niet haha.
4 dwergjes lijkt me wel wat makkelijker ja. Hoe heb jij ze dan gehuisvest zitten? In de woonkamer maar verder?