Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Gelukkig maar dat die wensen daarin verschillen hihi!Wij vinden pups ook geweldig hoor! Maar vinden het ook een mooi iets om een herplaatser te nemen en een fijn thuis te bieden!
Nu is N een herplaatser zonder rugzak en enorm fijn opgevoed en opgegroeidMaar je moet dalijk toch aan elkaar gaan wennen en elkaar leren kennen. Maar dat komt wel goed!
kimmie261 schreef:maar nu met al die puppen foto's owww,ik heb waarschijnlijk rammelende eierstokken als het om puppies gaat...![]()
mensenbaby's doen mij echt helemaal niets,maar hondenbaby's![]()
Donna89 schreef:Loez wat ontzettend fijn dat de kennismaking goed ging
En inderdaad wat groot is hij al!
Mijn wishlist...
Zou ook graag een mooie amerikaanse bulldog nog willen.
Al zou mijn man graag een rottweiler willen.
We houden wel het asiel bij ons in de gaten. Maar eerst moet ons zoontje wat ouder zijn.
We zijn ontzettend gelukkig met onze buffel maar af en toe zou ik wel eens iets willen hebben wat iets meer 'werkdrang' heeft. Wil absoluut geen herder oid hoor. Maar geloof best dat en molossers zijn die wel enthousiast te krijgen zijn,
Haha
Al moet ik zeggen dat de cursus afgelopen zondag met een beetje reken en 8 graden frisser, een stuk beter ging. Dan kan hij ineens alles wel wat hij thuis ook kan.
Maar met dat warme weer doet ie net alsof we niet geoefend hebben. Sta je goed voor paal kan ik je zeggen. Haha