Ben dit topic tegengekomen via de zoekfunctie en hoop hier wijze raad te krijgen.
Wij hebben een 13 jaar oude labrador teef. 1,5 jaar geleden is bij haar artrose vastgesteld. Hiervoor geven wij dagelijks medicatie. Tevens heeft ze staar en begint ze doof te worden. Ook is ze erg afgevallen de laatste tijd en hiervoor voeren wij haar bij maar dit heeft nog niet het gewenste effect.
Al vier dagen doet ze haar behoeften in huis. Ze lijkt het simpelweg niet meer op te kunnen houden ondanks dat wij haar extra uitlaten.
Nu gaan wij vanavond naar de dierenarts maar ik ben bang dat wij binnenkort een moeilijke beslissing moeten gaan maken..
Ze is de laatste dagen erg loom en ligt langdurig op plekken waar ze normaal niet ligt.
Nu blijft er maar één vraag door mijn hoofs spoken: wanneer is het genoeg?
Ik wil haar namelijk niet opzadelen met (te) veel medicatie en nog meer ellende gezien haar leeftijd. Maar het is moeilijk. Ik wil haar niet te vroeg laten gaan maar ook niet onnodig kwellen.
Ik ben benieuwd of er bokkers zijn die voor dezelfde lastige keuze hebben gestaan en wat voor jullie de grens is (geweest)?
Dit is ze trouwens. Onze aller liefste Bella.