Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMercury schreef:Zit net op Facebook naar de reacties van mensen te kijken op Facebook. Zegt er eentje dat ze liever heeft dat orca's in Seaworld leven in plaats van in de oceaan met gevaarlijke roofdieren.....................Mevrouw is denk ik even 'vergeten' wat orca's zijn..
Citaat:Kasatka was the beloved matriarch of our orca family. A mother of four, grandmother of six and great grandmother of two, she was considered by the most current research as an older killer whale at nearly 42 years old. Kasatka passed away at approximately 8:15 p.m. surrounded by members of her pod, as well as the veterinarians and caretakers who loved her. All of us at SeaWorld are deeply saddened by this loss, but thankful for the joy she has brought us and more than 125 million park guests.
djinnie schreef:Ik ben het met je eens dat Kasatka nu vrij is, maar dat 'love' en 'joy' slaat op respectievelijk de verzorgers en de bezoekers. Lijkt me niets van gelogen. De verzorgers zullen zonder twijfel van haar gehouden hebben en de bezoekers hebben ook vast en zeker veel plezier gehad met het zien van Kasatka.
Dus waarom je daar een teiltje voor zou willen hebben, weet ik niet. Ik vond het een mooi geschreven stuk. Kasatka is lang een deel van Seaworld geweest en los van de discussie over orka's in gevangenschap' zullen ze daar ongetwijfeld om haar gegeven hebben. Dat is geen kleinigheidje als zo'n matriarch dan weg valt.
Voor Kasatka ben ik niet rouwig, ik deel je mening over het leven van de orka's zeker, maar dat non stop gehak op ieder bericht van Seaworld vind ik eigenlijk behoorlijk storend. Aan het stuk over Kasatka lijkt me weinig gelogen.