Woezel heeft nergens last van, ja, gister van HONGER

Maar hij leek ook serieus afgevallen na een dagje niet eten, bizar.
Gelukkig heeft hij de schade al ingehaald

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hier nog even eentje die k wel leuk vond van mijn kleine bengel, hij kruipt zo graag in bomen als we gaan wandelen dus dit soort foto's heb ik wel vaak op mijn camera staan :p
 Hier nog even eentje die k wel leuk vond van mijn kleine bengel, hij kruipt zo graag in bomen als we gaan wandelen dus dit soort foto's heb ik wel vaak op mijn camera staan :p  Nog iemand die dit voorheeft met de niet standaard witte met donker snoet ragjes?
 Nog iemand die dit voorheeft met de niet standaard witte met donker snoet ragjes?  

Kruipt het liefst om 5 uur in de ochtend in je haren met haar hoofd zo diep mogelijk in je nek.
 Kruipt het liefst om 5 uur in de ochtend in je haren met haar hoofd zo diep mogelijk in je nek.
 Prachtig!
 Prachtig!                                                         

Mijkee_ schreef:Wat een schattige foto's Freggle
Kleine ragdolletjes zijn zo lief!!
Hebben jullie kat ooit last gehad van roos? Ik zag bij Victor bij de aanzet van zn staart allemaal schilfertjes. Huid zelf ziet er wel rustig uit. Zoja, hoe behandelen jullie dit? Of toch even langs de dierenarts?
Freggle_Edge schreef:Mijkee_ schreef:Wat een schattige foto's Freggle
Kleine ragdolletjes zijn zo lief!!
Hebben jullie kat ooit last gehad van roos? Ik zag bij Victor bij de aanzet van zn staart allemaal schilfertjes. Huid zelf ziet er wel rustig uit. Zoja, hoe behandelen jullie dit? Of toch even langs de dierenarts?
Dit kan aan het vetgehalte/ kwaliteit in de voeding liggen. Wat voer je?

Freggle_Edge schreef:Hebben jullie kat ooit last gehad van roos? Ik zag bij Victor bij de aanzet van zn staart allemaal schilfertjes. Huid zelf ziet er wel rustig uit. Zoja, hoe behandelen jullie dit? Of toch even langs de dierenarts?

Krijgt voor zijn medicijnen ook sensitive blikvoer van Animonda.
 Krijgt voor zijn medicijnen ook sensitive blikvoer van Animonda.   

Rosie is ook 2x naar de dierenarts geweest voor de herhaling van haar inentingen samen met de hond, wat een leuk zicht! Ik ga niet met haar wandelen, maar neem haar dan wel mee aan een tuigje en ze doet alsof ze het eigenlijk nog nooit anders gedaan heeft. Ze wandelt heel dapper naast de hond mee alsof ze er ook een is.
 Rosie is ook 2x naar de dierenarts geweest voor de herhaling van haar inentingen samen met de hond, wat een leuk zicht! Ik ga niet met haar wandelen, maar neem haar dan wel mee aan een tuigje en ze doet alsof ze het eigenlijk nog nooit anders gedaan heeft. Ze wandelt heel dapper naast de hond mee alsof ze er ook een is.   Haar kittentuigje wordt nu wel wat klein, dus als jullie suggesties hebben voor een nieuwe, laat maar weten! En natuurlijk is ze nog altijd even lief. Echt op schoot komen liggen doet ze niet meer, maar ze wil wel iedere nacht bij je slapen en kruipt dan helemaal in m'n nek
 Haar kittentuigje wordt nu wel wat klein, dus als jullie suggesties hebben voor een nieuwe, laat maar weten! En natuurlijk is ze nog altijd even lief. Echt op schoot komen liggen doet ze niet meer, maar ze wil wel iedere nacht bij je slapen en kruipt dan helemaal in m'n nek