ja... inderdaad... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), en nog eentje op een plek waar het helemaal niet hoort, die had ze ook maar ergens laten vallen geloof ik.
Die ziet me als een soort reuzenhaan ofzo. Schattig...
maar dat ze nu allemaal netjes in het legnest hun eitje leggen!
_Floss_ schreef:Leuk om te lezen Antheman!
Henk moet de nieuwe dames echt gaan veroveren met zijn charmes volgens mij![]()
Zou leuk zijn als ze vandaag met z'n allen de zandbadderplek onder de buxushaag onveilig gaan maken!
, drie grote eieren en één kleintje! Dat wordt wat als ze eens allemaal aan de leg zijn, dan heb ik er nog een groot en een klein ei per dag bij! De kleinste hond had overigens ook jackpot, ik had het kleine eitje uit mijn handen laten vallen. Dat was feest voor hem, vindt hij heerlijk! De grootste jat ze bijna uit mijn handen, en ik moet ook echt geen ei even ergens neerleggen als ik graantjes in de ren ga gooien of zo, dan is het binnen twee tellen verorberd
!
Wat een mooie kippies komen er weer voorbij! Krijg bijna zin in uitbreiding
Maar niet kunnen vinden. Dus nu weer een zak van 25kg van Versele Laga. Daar doen we zowat een half jaar mee, dus ik kan in de zomer opnieuw op zoek

Klijntje schreef:Hallo, ik meld me ook weer eensWat een mooie kippies komen er weer voorbij! Krijg bijna zin in uitbreiding
![]()
De legkorrel was bijna op en ik wilde biologisch voer kopen, als er flink gelegd wordt geven wij meer eieren weg dan dat we zelf eten. En het leek me zo leuk om te kunnen zeggen dat het bio-eitjes zijnMaar niet kunnen vinden. Dus nu weer een zak van 25kg van Versele Laga. Daar doen we zowat een half jaar mee, dus ik kan in de zomer opnieuw op zoek
Volgende zak wordt gewoon graan. Floss zei dat ze duivenvoer mengde, daar ga ik me ook nog even in verdiepen. SaartjeNina schreef:Hoeveel en hoe vaak geven jullie voer per dag?
! Dat ding dat ik een paar maanden geleden gekocht had, een rolluikoprolcassettemotording, dat krijg ik niet aan de gang. Is me de moeite van het ergeren niet eens meer waard, en dan komt een verjaardag ineens handig van pas! Met dieren heb je altijd kado-ideetjes genoeg
! 
) strooi ik 1x daags. En dan nog een keer groenvoer.SaartjeNina schreef:Waar heb je die gekocht/kan je die kopen?

, tweede nog maar een heel klein beetje, prachtige grote, gladde, glanzende bijna witte eieren, die hadden we nog niet, hahaha, dus dat is wel leuk. Ben benieuwd wanneer de andere twee kuifhoenders aan de gang gaan en dan hebben we nog wat zijdehoenders waar we nog het eerste ei van moeten krijgen. Kan heerlijk veel uitdelen én zelf eten, natuurlijk.
, maar wij zijn nog aan het bedenken om een nieuwe kippenstal te maken, dus dat eerst maar even afwachten.