Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJurdyWonanx schreef:Hee!, bedankt voor je reactie
Leuk om te lezen dat die van jou toch wel braaf zijn haha, en nog leuker dat je ze ook echt ergens mee naartoe kunt nemen en ze dus lekker aanhankelijk zijn.
Merk dat ik toch eigenlijk nog wel wat vraagjes heb haha, mocht ik dus voor rittens gaan dan vraag ik me af hoe krijg je ze nu eigenlijk zindelijk?, of denk ik hier al te moeilijk over, en hoe weet je nu eigenlijk hoelang ze het volhouden om het dus 'op te houden' , want bij een hond is dat wel makkelijk maar een rat is toch al heel anders. Lopen die van jou ook zelf terug richting hok als je ze los hebt en ze hun behoeften moeten doen?
En zijn ze makkelijk handtam te maken als ritten zijnde?, met mijn muisjes ging dat eigenlijk vanzelf en geloof dat ik ook hier weer een beetje te moeilijk over denk weer hihi![]()
En ik heb me natuurlijk al redelijk ingelezen en heb zelf het idee dat mannetjes meer geschikter zouden zijn, omdat ze wat rustiger en aanhankelijker zouden zijn.
Daardoor lijkt mij een mannetje voor mij als beginner logischer, maar is dat ook zo?
Oke, weer heel wat vragen maar wil er inderdaad gewoon goed over nadenken en me erin verdiepen voor ik dieren aanschaf want het is toch een grote, maar aan alle reacties hier te lezen ook een hele leuke, verantwoording.
xMarieke schreef:Bedankt voor het aanbod Banjer.
Ik hou het even in gedachte, want het is wel een flink stuk rijden
S_en_Z schreef:Je wil je Rittens over twee weken hebben? Of juist na je vakantie?
Ik en liesje gaan over 2/2,5 week onze rittens ophalen. *ongeduldigggggg*