Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDenies

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:13

Weet je zeker dat je de vaccicheck gecertificeerde DA aan de telefoon hebt gehad? Want ik moest daar toch flink moeite voor doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:16

Oh kiwi wat tof je webshop! Ik ga ook kijken. Heb je bullepees puntjes?? Die kan ik nergens vinden en die zijn zo fijn. Veel goedkoper dan de peesjes zelf en de meiden vinden ze net zo lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:20

Ik zie al dat je ze hebt!
Ga bestellen bij jou :D

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:20

Mooie duidelijke webshop kim.. +:)+

De kophuidplaten xl verwacht je die binnenkort? Want dan ga ik binnenkort denk ik een bestelling plaatsen.

Prim moet ook deze maand weer getiterd worden maar dat doen we zelf.. ben benieuwd, ze was in frankrijk 2x gevaccineerd met de 'grote cocktail' en in december vorig jaar hoge waarde..

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:23

Super tof Kiwi! *\o/*

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:38

Helaas bij de da ivm allergische reactie.Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:44

Heel tof Kiwitje, heel veel succes +:)+
Zijn er ook dingen voor pups bij? Heb de webshop nog niet uitgebreid bekeken hoor.

Morgen hebben we de eerste puppycursus, dus ben heel benieuwd! Meneer krijgt nu wel praatjes nu hij steeds meer gewend raakt.

@cinniz, sterkte dat is nooit fijn!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 17:46

Och cinniz sterkte arm mupke:(:)

Welkom nog cupcakes!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 17:49

Oeh suze Thanks!

De leverancier heeft de XL nu niet op voorraad helaas.. Dus ik wacht er ook op. Maar als ze er weer zijn ga ik ze zeker bestellen!

Ah cinniz sterkte! Weet je waarvan?

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:05

Ahhww zo leuk de echo <3 Kiwiwitje

Kim knappe Skye gelukkig helemaal gezond zo te horen

Cinniz123 oei succes nooit leuk een allergische reactie :(:)

Net met Candy kennis gemaakt bij de plaatselijke hondentrimster. Eventjes de nageltjes en vachtje na gekeken. Alles ziet er super uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:28

Cinez ach wat sneu zo had ik er vorig jaar ook een rond lopen na een verloren gevecht met een wesp

Leuk hoor kiwi gefeliciteerd!! Ook met de flinke nest van bullet!

Big girl jemig zeg wat is Candy al volwassen! Ze zit ook echt super mooi in dr vacht!

Kim HAha een extra bezoekje aan de dierenarts vind Skye niet erg!

Kwa puppy snacks zijn de konijnenoren met vacht echt een aanrader en runderlong gaat heel goed kunnen ze lekker aan sabbelen

Mila doet het nog steeds goed er zijn al wat stukjes afgekomen en zolang ze geen ongemak vertoont laten we het zo. Zouden eigenlijk nog een controle foto maken evt maar omdat ze niet stil ligt en dan weer een roesje moet laten we het achterwegen... ze is ook geen dag ziek geweest dus hopen dat het allemaal gepasseerd is

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 19:37

Cupcakes wat een snoes <3

Kiwi super tof! Super veel puppies! Ik ga ook bestellen bij je!

Cinez wat schrikken.. hopelijk is het snel onder controle!

Skye is een grote meid! En super mooi <3

Biggirl Knappe candy! Ze ziet er prachtig uit. Hele mooie vacht zo

Fijn candalisa dat het goed lijkt, toch afgelopen met sisser!

Hier vandaag lekker even gewassen en blazen. Zo blij met die waterblazer, zou niet meer zonder willen!
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 19:57

Na blazen zijn ze zo fluffy <3

Net bij een andere leverancier geshopt. Dus er komen al weer wijzigingen in de webshop komende week :o
Toevoegingen in o.a. lam, kameel en vis en in de trainers etc.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:08

@biggirl
Wat is Candy toch mooi. Prachtig in d’r vacht zit ze zeg, wat een plaatje!

@kiwiwitje
Dat zijn genoeg pijltjes trouwens op die echo foto hihi! Super!

@Kimvicious
Fijn om te horen dat ze goed was.

@cinniz123
O, dat zal wel schrikken zijn geweest! Weet je waarop die allergische reactie is ontstaan? Hoe gaat het met de pupsel nu?

@Cupcakes
Alvast veel plezier gewenst met de cursus! En fijn om te zien is dat, als je ziet dat ze hun plekje beginnen te vinden bij jou thuis en wat praatjes krijgen hihi.

@candalisa
Fijn om te horen dat het met Mila toch heel goed gaat verder! Dat zal toch vast al wat opluchting geven, niet?

@Nynkster
Die waterblazer klinkt ook echt ideaal! Zie dat in de herder groepen op Facebook enz ze ook heel erg gewaardeerd worden. Binnenkort maar eens met de föhn aan de slag om haar daar aan te laten wennen. Tzt ook eens kijken voor een blazer.

Ik vind het wel grappig om te zien trouwens dat zodra er een beetje regen is, je opeens niemand meer tegenkomt op de hei op een aantal vaste mensen na :') Ik heb zo'n idee dat Arya me dat niet in dank gaat afnemen als ik de rondjes heide opeens ga overslaan alleen omdat het regent. Vanmorgen samen met m'n schoonmoeder en haar sheltie een rondje gedaan en ik heb heel fijn kunnen oefenen met Arya wat betreft het ook kunnen negeren van honden die meelopen en niet willen spelen en die ze dan wil uitblaffen :') Waar snoepjes en belonen al niet goed voor is he hihi. Op zich pakt ze dingen wel snel op, dus mag niet klagen <3 Soms doe ik ook gewoon even helemaal niks en mag ze gewoon lekker haar ding doen, maar als ik bezig ben verwacht ik wel aandacht en dat gaat echt steeds beter nu op plekken waar ze voorheen erg snel afgeleid kon zijn. Morgen is ze officieel 4 maanden. Gaat snel.

Afbeelding

Voor de Herder liefhebbers; ik heb een huiskamer topic geopend. Misschien leuk om daar wat ras gerichter te kunnen kletsen en updates delen over de herder pups/volwassen honden of gewoon als je gek bent van het ras en erover wilt kletsen. Dus wie geïnteresseerd is:

[BB-HK] (Oud)Duitse Herder liefhebbers, verzamel jullie!

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:12

Ideaal hè die waterblazers, ik heb mijn trimtafel in de bijkeuken staan dus na de wandeling gaat Mila er even op om met name de poten te drogen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:15

In ons vakantiehuis hebben we een waterblazer maar ik had direct drie honden die dachten dat ze vermoord werden. Doen we maar niet dus :')

Leuke website Kiwiwitje, tot zover ik kan zien wel een mooi alternatief voor Snack4dogs! Nu nog die lamsplaten vinden :o

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:49

Kan me idd best voorstellen dat zo'n blazer echt heftig is en dat je daar wel even voor nodig hebt om dat stressvrij te introduceren aan een hond :') Hier dus binnenkort eerst maar eens met een föhn beginnen die op de zachtste stand staat.

Onze vorige hond moest bv. nooit wat hebben van de stofzuiger toen hij jonger was, maar uiteindelijk vond ie het heer-lijk als ik 'm met de stofzuiger deed 'kriebelen' aka ontdoen van losse haren :') (en ook gewoon op standje STERK)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 20:57

xDenies schreef:
In ons vakantiehuis hebben we een waterblazer maar ik had direct drie honden die dachten dat ze vermoord werden. Doen we maar niet dus :')

Leuke website Kiwiwitje, tot zover ik kan zien wel een mooi alternatief voor Snack4dogs! Nu nog die lamsplaten vinden :o

Bedoel je deze?

Afbeelding

Anna79

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:02

cursebreaker schreef:
Kan me idd best voorstellen dat zo'n blazer echt heftig is en dat je daar wel even voor nodig hebt om dat stressvrij te introduceren aan een hond :') Hier dus binnenkort eerst maar eens met een föhn beginnen die op de zachtste stand staat.

Onze vorige hond moest bv. nooit wat hebben van de stofzuiger toen hij jonger was, maar uiteindelijk vond ie het heer-lijk als ik 'm met de stofzuiger deed 'kriebelen' aka ontdoen van losse haren :') (en ook gewoon op standje STERK)

Hier inderdaad van pup af aan geïntroduceerd, poedel dus dan hoort het er echt bij. Met veel lekkere snoepjes erbij. Nu is ze er zo aan gewend dat ik em op de hoogste stand kan zetten (stand bladblazer noem ik het :+ ) en dan staat ze rustig uit het raam te kijken naar de konijnen :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:32

kiwiwitje schreef:
xDenies schreef:

Bedoel je deze?

[ [url=m/SENYW5.png]Afbeelding[/url] ]

Yesss *\o/*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 21:47

Oh blond dat had per pb gemoeten _O-

Maar als t goed is komen die er komende week aan. +:)+

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:52

Dank je wel allemaal.
Helaas gaat het nog niet goed met haar.
Ze leek even op te leven maar tegen 19.30 begon ze in paniek te raken en liet ze haar oren hangen,toen ik keek had ze 1 dikke opgezette oor(leken op een bloed oor) terwijl ik aan de tel zit met de kliniek zet haar andere oor op en ik stond inmiddels in de wacht wat bijna 10min duurde en toen allebei haar voor poten dik werden heb ik de spoed gebeld.
Heb haar moeten brengen en moet daar nu blijven ter observatie.
Om 22.30 bellen hoe het gaat en of ze moet blijven of dat ze naar huis mag. :(

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 21:53

He wat eng bah :(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:54

O bah, dat klink naar. Dat is echt niet fijn om mee te maken en ook vervelend dat je haar achter moet laten - al is ze daar natuurlijk wel in goede handen. Maar het was dus zeker een allergische reactie of wat zeiden ze allemaal? Hoop dat als je belt straks, het beter met haar gaat. Sterkte!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:58

Heerlijke fotos van Candy, Guinness en Arya! Wat hebben ze het ook allemaal slecht he :P

Ik doe Skye de enkele keer dat ik haar was gewoon met mijn föhn :D wil wel een keer een blower proberen, kijken of dat heel veel verschil maakt met een minder harige hond haha.

Oei cinniz wat naar :( duim voor jullie dat het snel beter gaat.