Had al beetje een vermoeden. Ga nu je site eens bekijken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Ja, het moet idd niet te hard zijn want de bedoeling is; hap slik weg, zodat ze geen halve minuut staat te kauwen terwijl ik aan't oefenen ben haha. Dan ga ik bij het volgende loon van manlief een bestelling doen
EDIT:
krijg je ook nog gewoon gedroogde konijnen oren zonder vacht?
Zie wel geiten oren staan, die zou ik ook eens kunnen proberen.
Maar met vacht heb ik d'r nog nooit gegeven, dus blijf dan liever nog even bij de variant zonder vacht bv.
kiwiwitje schreef:cinniz123 schreef:@kiwiwitje wat bedoel je precies?
@XDenies ik zit indd in ridderkerk en gister op bolnes geweest daar zit indd alleen 1 iemand die het doet.
Net een 2de praktijk gesproken die me er sws meer info over kon geven als mijn eigen da assistente en het zijn 2 verschillende verhalen en dus ook 2 verschillende prijzen,titter €42 en vervolg enting €16.
Maar wat ik dus nu begrijp is dat doordat ze met 6 weken geent is bij de fokker je nu dus scheve waardes hebt.
Het beste is om pups die helemaal niet geent zijn te titteren en pups die wel geent zijn alle basis entingen te geven en daarna gaan titteren.
Klopt dat?
Ik ga sws wederom straks weer navraag doen bij mijn eigen kliniek maar ik merk dat hierin nogal wat verschil zit.....
Dat als je alleen ent dat je dan ook niets weet. behalve dat er geeent is.
kiwiwitje schreef:T is wel een duur grapje indd. Vanaf t nest hebben wij 4 x moeten titeren. 6-9-13 weken en 15 weken. (Na enting op 13)