Kaus schreef:Ik vind 65€ voor een teckel wel meevallen. En 50€ voor een sheltie (xl) al helemaal! Ik keek laatst naar Floyd laten wassen omdat er hier niet zo'n wasstraat zit in de buurt helaas. 75€ om alleen te wazen en te blazen. Koekkoek, zo kan ik ook rijk worden
Ik heb niks gezegd.
Ik betaal voor onze honden 'wassen en strijken' (wassen, blazen en netjes maken) €20,- per hond. En als ik ze allemaal in één keer breng (en Puk zelf was en blaas) betaal ik €75,- voor vijf.

heb laatst wel de buitenkant van die dingen wat op oren lijken (die ze niet altijd gebruikt) geplukt. Fokster zij dat die haren d'r af moesten 
Toby pluk ik ook zelf (die is half plukvacht, half kortharig). Plukrijp zodra de haren makkelijk loslaten. Bij Toby zie ik het aan de kleur ook, als hij plukrijp is, is de kleur minder diep. Voor Toby betaalde ik bij de trimmer niet veel, 25€ zoiets, omdat hij maar een halve plukvacht heeft dus
(voor de Doodle tikken wij ik meen 75 euro af elke drie maanden, exact weten doe ik t niet, hond van mijn ouders hè, dus niet mijn bankpas haha)

Voelt dan echt ook als een persoonlijke fail omdat je je hond niet zekerder kunt maken op dat moment en dat ze dan zo'n ongewenst gedrag vertoont. 

dus ik had de pup nooit in een losloop gebied los moeten laten want dan krijg je dit, een verpest hondje. Vervolgens vond ze het maar raar dat ik graven en takken eten aan de lijn ongewenst gedrag vond. "mag ze van jou nooit spelen?" Nou ik heb die vrouw hem echt de wind van voren gegeven. Is zij nu betoeterd mij te gaan vertellen dat ik alles verkeerd doe... Was er ook behoorlijk van ontdaan en ondanks dat ik dan ergens weet dat deze vrouw haar hele eigen manier van honden opvoeden heeft, twijfel ik dan wel weer aan mezelf.