Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:Hier is er sowieso geen ritme maar ergens tussen 5 en 6 uur s ochtends willen ze meestal graag uit. Als ij bij mijn vriend ben dan laat hij ze s nachts om half 3 nog x plassen en dan vinden ze 7 a 8 uur gelukkig oke. Kan ik ook eens uitslapen
cinniz123 schreef:Voor degene die titeren...
Wat betalen jullie en moeten jullie ook je boekje achter laten en het later op halen?
Ik ga even kijken of er een dierenarts wat dichter in de buurt zit voor het titeren als waar ik nu ga want ik moet wel een stukje rijden en dan steeds terug voor het boekje vind ik niet handig.
Voor de rest blijf ik bij mn eigen da.
Of ben ik dan heel stom en kunnen zo’n titerbepaling ook verkloten?
cursebreaker schreef:haha heerlijk @xDenies.
Maar troost je; het is in ieder geval geen poep zoals ik met Arya had eerder deze week haha. Al is modder uit die witte vacht krijgen net zo'n drama denk ik
cinniz123 schreef:Ik betaalde nu 55€ en ik moest indd even naar een andere vestiging want daar zit een assistente/arts die er ‘speciaal’ voor is,of ze gecertificeerd is durf ik niet te zeggen.
nou heb ik sws geen goedkope dierenarts maar voor mn oudste wel een hele goede dus dat vind ik belangrijker.
Ik dacht als ik nou een kliniek hier uit de buurt kan vinden die het doet scheelt het ophalen van het boekje weer aan reistijd enzo.
Maar als ze het kunnen verkloten ga ik daar eens even over nadenken.
cursebreaker schreef:@xDenies,
ja, das waar. Dat droogt idd wel op en is dan zo eruit.
Vanaf morgen zeker 10 dagen regen gemeld met kou. Ik kijk er niet naar uit haha.
Vandaag schijnt het zonnetje nog en is het wat fris, maar wel heerlijk weer om te wandelen.
@Cupcakes,
Welkom! Ik zag Pip al voorbij komen in het topic van je en kijk wel uit naar updates tzt hoe het met 'm gaat en hoe hij gaat uitgroeien. Veel plezier met Pip! *En mocht je nog kunnen achterhalen waar dat ene speeltje vandaan komt, hoor ik het wel hihi. Moest nog terug reageren op je pb, maar zo kan het ook natuurlijk
Wat jammer dat het titeren dan toch alsnog vaak 'fout' gaat omdat het niet goed gebeurt in een praktijk. Dan heb je er alsnog vrij weinig aan idd; want dan of er wordt gevaccineerd terwijl het niet nodig is, of misschien verkeerd gedaan en je vaccineert niet terwijl het misschien wel nodig is. Dan is dat certificaten idee misschien zo slecht nog niet nee.
xDenies schreef:cursebreaker schreef:haha heerlijk @xDenies.
Maar troost je; het is in ieder geval geen poep zoals ik met Arya had eerder deze week haha. Al is modder uit die witte vacht krijgen net zo'n drama denk ik
Ik ga hier niets mee doen hoor, het is straks droog en dan valt het zand er vanzelf af
cinniz123 schreef:Ik betaalde nu 55€ en ik moest indd even naar een andere vestiging want daar zit een assistente/arts die er ‘speciaal’ voor is,of ze gecertificeerd is durf ik niet te zeggen.
nou heb ik sws geen goedkope dierenarts maar voor mn oudste wel een hele goede dus dat vind ik belangrijker.
Ik dacht als ik nou een kliniek hier uit de buurt kan vinden die het doet scheelt het ophalen van het boekje weer aan reistijd enzo.
Maar als ze het kunnen verkloten ga ik daar eens even over nadenken.
Nou voorheen heb ik het titeren een keer hier bij de DA gedaan in ons dorp. En achteraf ben ik dus met een titer naar huis gestuurd die wel gewoon voldoende was maar volgens hun niet en toen is Bo dus opnieuw gevaccineerd. Terwijl het niet nodig had geweest![]()
Dus ik heb nu zoiets van … ik doe het maar gewoon daar, dan maar extra moeite.