Denk ik dan
. Ik snap de redenatie van konijnen soms niet. Met 30 graden tegen elkaar aan liggen ipv tegen een koelpad, of jezelf tussen Stoffer en het hok proppen, zodat je helemaal geplet ligt
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_KiMbErLeY_ schreef:Och god wat schattig esther!
Pearlie, hoe is het met de nesteldrang?benieuwd of er baby's komen!
Hier in het hoge Noordenis het koud
ik heb al een paar keer stro in het hok gegooid, maar ze weten steeds heel vakkundig alle strootjes eruit te vissen en onder (buiten) neer te gooien
de vorige x lag er niet 1 strootje meer in het hok
na vannacht lag er toch nog iets meer hooi in het hok, domme beesten met die kou

Wat netjes geschoren! Maar oei.... Dat ziet er naar uit, heb ik geen ervaring mee... Sterkte voor 'm 
Dat is wel heel erg fijn
Hopelijk aankomend weekend nog een rammetje uit dat nestje koppelen aan een voedster uit m'n vorige nestje, die zit nu bij een vriendin, dan hebben we weer een mooi stelletje
Dan niet

hopelijk valt het mee...
.
. Maar ik heb m na die tijd 1 keer rondjes zien rennen, maar ik weet niet of dat een tic was of dat meneer dat spul zo vies vond.
. jolmer20 schreef:Ahh jammer hoor, gaat snel altijd he Utopia.. wel fijn, forever home!
Heb je weer zulke leuke pakketjes gemaakt voor ze?

Had alleen geen tijd om foto's af te drukken
Dus die krijgen ze in de mail 

vind het zo lastig om het los te moeten laten, want over twee weken vlieg ik naar Nederland tot eind januari. Dan zorgt m’n vriend voor ze. Maar zijn ze dus wel nog 2/3 weken in het andere huis en moet m’n vriend ze weer verhuizen. Adem in adem uit, komt vast goed toch

Ik zou zeggen dat ik het een briljant idee vind van die mensen en dat ik er nog niet zo naar had gekeken, dat ik het gélijk aan ga passen.... maar dat ik het zelf thuis aankijk.. gaat het nou écht niet, kun je de cavia altijd nog alleen nemen.. al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik echt 0 ervaring met cavia's heb, laat staan met cavia en konijnen samen... maar, jij kent je diertjes het beste.. en soms gaat dat gewoon in tegen de 'regels'...
Ja ik ben dan zo dat ik ervan wakker ga liggen omdat ik kennelijk mijn dieren zéér mishandel. Terwijl ik dan 's ochtends aan kom en een slaperig konijn aantref met een bolletje slaperig kletsende cavia ernaast, die gezellig saampjes komen eten. Dat ik denk tsja... En wat ik dan helemaal jammer vind is dat ik juist bewust bij de opvang ga kijken omdat ik écht denk dat ik zo'n beetje een goed huis kan geven, maar dat vinden zij niet kennelijk

Maar ze hebben alles weg kunnen halen, wond is vrij groot en moet komende tijd open blijven. Hij had gelukkig wel snel weer eetlust. Komende tijd zal hij nog wel even binnen zitten. Mag toch hopen dat hij straks wel weer naar buiten kan, maar dat is een zorg voor later.
Hopelijk kunnen ze het accepteren