Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
Eén of twee konijnen is voor je moeder niet echt een verschil denk ik
. Qua tijd scheelt het niks, ze zitten in hetzelfde hok dan dus ze moet alleen wat meer voer geven. Als de konijnen elkaar hebben, hebben ze niet persé aandacht van mensen nodig hoor
. Die beesten geven alleen wat om eten
.
. We hebben bij ons vorige konijn ook zoiets gehad, en die inspuitingen lukten ons niet, dus zijn we telkens naar de DA moeten rijden. Aangezien we verhuisd zijn en de DA nu op een kwartier rijden zit, zien we het niet echt zitten om om de twee dagen naar daar te rijden. Ze heeft af en toe een niesbui maar ze lijkt er niet echt last van te hebben. Ze eet goed, drinkt goed en is levendig. Zouden we het even zo laten? Wat zouden jullie doen? MoppieFilou schreef:We hebben net een grote zak Science Selective aangeschaft voor de nijntjes, omdat dat toch echt beter voer is en die kleine zakjes van de Delhaize zo op zijn. Heb al een paar brokjes gegeven en ze vinden het super lekker!
Edit: Een zak van 1,5 kilo kostte € 10,95. Is dat een normale prijs? Als je het vergelijkt met andere zakken kost het wel echt veel geld.
dat was bij mijn Ilona zo. Die heeft een paar keer Draxxin gehad en daarna hield ik het onder controle wanneer nodig met propolis. Dat zou ook nog een optie kunnen zijn. Zij at dat gewoon op een stukje cracker.
. Misschien kan ik haar in een handdoek wikkelen zodat het nekvel vrij blijft? En dan prikken? Als je Lily gewoon vast houdt blijft ze spartelen tot ze weer weg mag
. En ik heb geen zin om haar oog eruit te prikken
. 
.
. Als ik hem moet verplaatsen kan ie z'n achterwerk niet gewoon even stilhouden, zelfs als hij de lucht in gaat blijft hij maar spartelen
. En eigenwijs is hij zeker!
Het is wel al verbeterd sinds zijn castratie.
dus daar moet nog even een oplossing voor worden gezocht
. En vooral de manier waarop marters ze pakken
Rebecca schreef:Hoop dat het lukken gaat MoppieFilou ..
fleurvosje je kan het dier ook zelf aanschaffen?
Ik zoek advies voor marters , ze zitten in de straat naast mij en ik ben voor het eerst bang voor mijn bunnies hun veiligheid. En vooral de manier waarop marters ze pakken