GabberGill schreef:
Ik wist helemaal niet dat ze dat met konijnen ook deden, grappig... duur konijn dus
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Maar dat is niet 'geldig' of iets.. dus dat men daarmee de prijs probeert op te drijven is echt naar.... maargoed dat je er lekker droog in bent gegaan! 
 Niet gek laten maken 
 En ze worden getatoeëerd voor de show. Of althans, het is een dingetje van showfokkers, die zijn dat zelfs verplicht meen ik.... 
 Vind 't maar sneu 
 Maarja.. als 't al gedaan is, kun je er weinig aan veranderen 
                                                         xXutopiaXx schreef:Een konijn heeft in principe geen papier/stamboom, behalve dat je het zelf bij kan houdenMaar dat is niet 'geldig' of iets.. dus dat men daarmee de prijs probeert op te drijven is echt naar.... maargoed dat je er lekker droog in bent gegaan!
Niet gek laten maken
En ze worden getatoeëerd voor de show. Of althans, het is een dingetje van showfokkers, die zijn dat zelfs verplicht meen ik....
Vind 't maar sneu
Maarja.. als 't al gedaan is, kun je er weinig aan veranderen
Die foto's van Stoffer en Blik

.
 . We troosten hem altijd met een snoepje, die hij dan wel heel gretig aanneemt  

Het zijn knappe konijnen 

Een zuur kijkend konijn 
 Die foto ook 
 Je schrikt je toch elke keer een ongeluk 

Ergens altijd een goed moment, maar ergens ook altijd jammer 
 En ik maak ook een 'stamboom' 
 Maar gewoon omdat ik het leuk vind om mee te geven wie de ouders zijn 
 Is ook een fotostamboom, dus niet met foklijnen enz. 

Stiekem is het ook wel interessant wat er dan uit zou komen 

Moet zeggen dat ik ook absoluut niet uitkom qua kosten, ik lever er wel echt eigen geld op in 
 Maar ik ben nooit zo goed in geld vragen 

Vooral de jongste nieuwe eigenaren 

Anders zou ik wel veel meer nestjes fokken ook.. om uit de kosten te komen, maar dat vind ik helemaal niet eerlijk tegenover de meiskes 

Maar nu met dat thuiswerken ook... even 'koffiepauze' bij het konijnenhok en ik ben weer helemaal opgeladen 

Dát is pas rijk 

benieuwd of er baby's komen!
 is het koud 
 ik heb al een paar keer stro in het hok gegooid, maar ze weten steeds heel vakkundig alle strootjes eruit te vissen en onder (buiten) neer te gooien  
 de vorige x lag er niet 1 strootje meer in het hok 
 na vannacht lag er toch nog iets meer hooi in het hok, domme beesten met die kou