Ben al druk aan het denken of ze niet het hok in kan , probleem is dat ze geen hok heeft maar een omgedraaide tuinbank, ze moet in de herfst wel enigzins droog zitten .
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Wat is er mis?

.
. Lilly heeft ook een nat neusje, en we hebben haar ook al 3 weken antibiotica gegeven, maar het werkt hier ook niet. Ze heeft er blijkbaar wel al langer last van, er was alleen eerst niets te zien aan de buitenkant. Maar ze heeft er, behalve wat niezen, niet echt last van. Kan het zo erg worden dan?
Heeft Spooky ook gehad. Ze was uit eindelijk zo slecht dat ze niet eens meer kon staan of zitten.
hij mag niet gaan lijden..
. We hebben de konijnen nog eens bij elkaar gezet, en zoals altijd begon het met wat rondhupsen en de omgeving verkennen. Aangezien ze het hier al kennen ging dat sneller dan anders. Als ze elkaar tegenkwamen gingen ze af en toe even snuffelen, maar daar bleef het bij. Na een kwartiertje gok ik kwamen ze elkaar weer tegen in een hoekje en ze bleven toch langer bij elkaar zitten dan anders. Ze zaten nu echt aan elkaars hoofd te snuffelen. En dan nu het goede nieuws
, Lou heeft (zonder te overdrijven
) heel Lilly hoofd + lijf afgelikt!
Het lijkt wel of ze nooit uit elkaar zijn geweest. Rangorde bepalen? Laten we het anders gewoon houden zoals het vroeger was
. Ik begin toch meer en meer vertrouwen te krijgen in dat het toch nog goed kan komen!

Jannickee schreef:Gecondoleerd Temeraire, heel veel sterkte!
Eoweyn ook slecht nieuws![]()
Mijn ram heb ik weer een keer opgeteld en hij heeft allemaal klitten bij z'n achterste en onder z'n pootjes. Iemand enig idee hoe ik die klitten weg krijg?
het is echt nog vreemd dat hij er zo plotseling niet meer is...
. 

Temeraire schreef:Thanks allemaalhet is echt nog vreemd dat hij er zo plotseling niet meer is...
Jannickee inderdaad een beetje proberen weg te knippen. En misschien proberen wat vaker te kammen/plukken zodat je de klitten een beetje voor kan zijn in de toekomst.
.