Karel ligt ook altijd in de meest onmogelijke houdingen hier
En Karel is vandaag verwend door m'n oma M'n opa en oma waren op visite en hij kreeg echt van alles van haar. Slagroom, kaas, stukjes toast, krabsalade. Heb toen maar gevraagd of ze dat liever niet wilde doen, maar Karel was al helemaal dol op haar
S_en_Z
Geplaatst: 23-10-16 21:41
Ugh...sterkte met alle zieken.
Hier net Red met zn achterkant onder de warme kraan gezet. Ze hebben gister natvoer gehad en hij had bijna 3/4e opgegeten omdat zn zus t meeste had laten staan (die is nooit zo gek op natvoer, vind alleen t gelei lekker)
Nu aan de dunne. Zat aan zn kont staart en poten. Kattenbak onder gang onder woonkamer onder.. argh...
De kraan vond ie niet grappig.. droogwrijven met de handdoek was blijkbaar wel een lekkere massage.. mallootje.
Oeff ik word helemaal jaloers, wil ook heerlijk voor de open haard liggen! Schattig is ie! Mario ligt er ook vaak zo bij haha.
Aww, arme Red. Hebben we hier ook weleens gehad, Mario wist aan het begin niet zo goed dat hij zich daar ook moest schoonmaken dus soms hing er van alles aan. Heb hem toen gewoon in een emmer met lauw water onder de douche gezet, wat keek hij zielig daarna!
Morgen word meissie gesteriliseerd, mag vanaf 8 uur vanavond niet meer eten..
S_en_Z
Geplaatst: 24-10-16 09:30
Hij poetst zich wel maar niet helemaal tot aan zijn achterste. Vooral tot waar zn balletjs zaten haha.
paar weken terug expres al wat fluf rondom zn poepert weggeknipt omdat er wel eens stukjes in hingen maar gisteren zaten echt staart kont en 3 poten vol. Blijkbaar er in gestaan met begraven. En daarna je poten schoonvegen op de vloer.. ieks.. hahaha. De stukjes zaten zelfs overal in de kattenbak en de poep was echt heel dun. Hopelijk vandaag weer wat stevigere poepjes.
Had m expres niet met zeep gewassen ook omdat k niet wist of ie het afspoelen toe zou staan (had ook geen zin om te gaan vechten want eenmaal een negatieve ervaring blijven ze toch wat angstig.) Het ging ook wel goed maar hij vond t wel raar haha. Daarna in de bench gestopt en dekentje eroverheem zodat ie iig geen last had van evt. Tocht. Hij was vrij snel droog gelukkig en vanmorgen heb ik m ffies gekamt zodat ie iig geen klitten zou krijgen
Gekke monsters hiero komen hard aangedraaft om geborsteld te worden (wel fijn natuurlijk).
Helpen was opvouwen
Knappe Karel... verwend nestje hihi.
Het enige dat ze hier als niet-kattenvoer krijgen is eigenlijk een heel klein beetje gekookte rijst of een stukje macaroni.
Nu Red doorkrijgt dat baasjes hun eten ook erg lekker ruikt/smaakt krijgen ze eigenlijk weinig tot niets meer.
Wil geen schooier die zn poot op mn bord zet en gaat stelen haha
Kyara had gister geen warme oortjes (koorts denk ik) meer. Het verschilt hoevee dat 3e ooglid eroverheen zit. Soms weer wat meer, maar ik heb het idee dat het wat beter wordt
Vanochtend was het snooze Boris, half 10 wekker en 10 uur een likkende Boris . Omdraaien en half 11 weer , nog 1 keer omdraaien en half 11 zwaar verontwaardigt door hem alsnog bed uitgewerkt
Celine_Famke
Geplaatst: 25-10-16 00:49
Sorry ik heb niet bijgelezen, zal ik morgen doen, maar dit bericht moet echt even!
Eindelijk mag ik ook weer legaal mee praten hier! Sienna is bevallen! Helaas de eerste kitten dood geboren Maar daarna kwamen er nog 4 gelukkig! Sienna is een top moeder! Ben trots op haar!
Dus hou jullie allemaal maar gereed voor een kittenspam komende tijd!
Gefeliciteerd met de kittens. Zo schattig die kleine hummeltjes.
Nozem hebben we gisteravond opgehaald. Hij verstopt zich nog graag maar is ook makkelijk weer te pakken. De andere twee katten vinden het nog vooral eng maar zijn wel nieuwsgierig. Naast onder de kast zitten is dit ook een favoriet plekje. En spinnen dat hij doet.