Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook nog met Buddy getraind?
Maar hij wilde wel graag op een kathaai kauwen. jeej. Aan beide kanten weer. En sinds vandaag doet ie moeilijk met zn medicatie.. Gelukkig is dinsdag de laatste dag.

fijn dat Boelie zich weer wat beter voelt! Gelukkig voor hem nog maar een paar daagjes medicatie.
knap hoor!
Otje is nu een soort oma die dr kunstgebit vergeten is in te doen
Doelstelling van de BOA's voor dit jaar vanuit de gemeente was handhaven op loslopende honden, maar ja, toen kwam corona en toen moesten ze daarop handhaven... KimD schreef:Sneu voor Toby! Kun je geen melding maken bij de BOA's van de desbetreffende hond?
KimD schreef:En zelf dan maar op een ander tijdstip gaan! Veel honden worden inderdaad op stipt dezelfde tijden uitgelaten, of de honden nou iets moeten of niet.

.. ik heb er echt geen 1 gevonden!
Ik hoop dat de BOA's wat kunnen betekenen voor jullie. Arme Toobs
Begrijpelijk dat ie helemaal van slag is, wat K*T gewoon zoiets wat zo buiten je bereik ligt en waar je dan geen invloed op kunt hebben.
. Zijn wel nog wat leuke foto's uitgekomen. Binnenkort maar een nieuwe poging wagen voor Doggy Beach en kijken of ik dat kan combineren met een 'date' met Kim zodat ik achter d'r aan kan rijden

Het spijt me dat ik je uitlach!