Hier heb ik het idee dat Kyara weer wat kwakkelt.. Ze had een tijdje terug die keelontsteking, dat is nu wel weer klaar. Nu heeft ze sinds 2 dagen haar "3e ooglid" wat een beetje voor haar ogen zit. Af en toe is het ook gewoon normaal, ze heeft er ook geen ginder van. Eet en drinkt normaal, is helder en vrolijk. Las op internet iets dat het toch wel met de weerstand te maken heeft? Nouja, toch maar even aanzien. Sake heeft nergens last van.
meisje_
Geplaatst: 21-10-16 18:24
Oh nee zieke poesjes niet leuk beterschap ermee!
Raad eens waar in december na de kerst een nieuw kitten komt wonen
Ruby1995
Geplaatst: 21-10-16 18:55
meisje_ schreef:
Oh nee zieke poesjes niet leuk beterschap ermee!
Raad eens waar in december na de kerst een nieuw kitten komt wonen
Was aan de opruim met mam , alle speelbare dingen in de doos en de rest weg. Dus zijn balletjes die stuk waren en eikels en deodopjes die vakkundig gejat waren . Meneer zat er echt bij van wat doen jullie
Eindelijk mag ik hier weer meepraten! Lang geleden heb ik hier meegepraat over mijn kat Mario, die is inmiddels 1,5 jaar oud. Nu we gaan verhuizen en een stuk 2,5 keer zo groot gaan wonen, heb ik mijn vriend eindelijk over kunnen halen om er een kitten bij te nemen. We gaan voor een katertje, het liefst cypers of grijs. Hij is nog niet geboren haha! Qua namen hebben we Kikker in ons hoofd. Of vooral ik haha.
Dit bedoelde ik toen ik vertelde over kyara, oortjes en onderkant pootjes zijn wat warm nu. Ze gedraagt zich verder gewoon normaal en ligt nu mooi op schoot. Ziet er alleen wel wat sneu uit..
Moet ook continue de bank opzij schuiven omdat Noa haar favo speeltje dan weer kwijt is. M'n moeder appte net dat er 2 nieuwe speeltjes zijn bezorgd vandaag, morgen even ophalen.
IMJ
Geplaatst: 23-10-16 07:58
Yvankaxx, ik lees toch overal dat katten dan meestal iets onder de leden hebben, kan variëren van simpel verkoudheidje Tot iets ernstiger.
Zou het na het weekend toch even laten checken denk Ik, als hij het dan nog heeft.
Zoo even bij gelezen van heel lang!! Leuk, allemaal nieuwe kittens opkomst!!
En her en der wat zieken... het is er ook weer echt weer voor.
Hier zijn woensdag Kaat en Karel gesteriliseerd en gecastreerd. Bij het wegen bleken mevrouw en meneer 3kg en 4 kg te wegen!! Zo zielig als ze die eerste dag zo suf zijn. Vooral Kaat had er veel last van en was de volgende dag pas echt weer opgeknapt van de narcose. E Karel was een echte kerel.. minder ernstig dan Kaat, maar hij moest wel echt aandacht, want hij was zoo zielig! (Vond ie zelf vooral)
Maar nu rennen ze alweer rond alsof er niks gebeurt is
Vanaf morgen kom ik meer kittenspammen. Gisteren werden we gebeld dat het veel beter gaat met Nozem en dat we hem morgenavond mogen komen ophalen. Ik ben benieuwd hoe de andere twee katers erop gaan reageren
Ik mag hier ook gaan meelezen Na lang overleg hebben we een soort van afgesproken op zoek te gaan naar een derde kat. Onze jonge kater Jimmy (Brits Korthaar, ruim 2 jaar) mist duidelijk een speelmaatje en terrorisseert nu regelmatig de al iets op leeftijd zijnde Maine Coon Floor (ze is inmiddels 11 en heeft echt geen zin in dat gedoe). Ik denk dus dat een kleintje erbij voor allebei wel fijn is, zij meer rust en hij een maatje om mee te stoeien. Nu nog nadenken of we weer voor een raskat of een htk-katje gaan. Ik neig naar nog een Britse Korthaar in een leuk kleurtje maar daar zijn we nog niet over uit.