Die van mij kunnen alleen maar heel dom kijken

En Koekie lekker in het huisje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind die ook heel erg schattig
Juist zo met z'n allen bij elkaar 
Ik geef ze, hoe kouder de nachten worden, meer stro. Maar ook niet in het gehele hok. Ik houd altijd een stuk beton waar ze ook op kunnen liggen/lopen en merk ook wel dat ze dat echt fijn vinden
Ze krijgen echt een lekkere wintervacht
Ik wil wel kijken voor dat windbreekgaas, zodat ik dat evt. voor de hokken kan hangen als er eens zo'n hele gure storm komt van de winter.. dat ze in ieder geval wel uit de wind/nattigheid blijven..

Nee, wel poedersuiker.. en zou echt niet weten hoe je dat op moet lossen... lijkt mij het meest lastige aan de konijntjes binnen laten: dat ze niet op stoffen gaan piesen...

_KiMbErLeY_ schreef:Bij mij hebben ze de kans om het hok in te gaan of naar buiten te lopen, buiten zitten ze gewoon op de stenen, ga daar geen stro oid leggen want dan ligt mn hele tuin vol. Ze hebben dus de keus om warm en droog binnen te zitten, ik zal idd wat stro gaan halen.
Hebben jullie tips? Brownie heeft zojuist voor de 3e x op de bank gepist...![]()
Gelukkig krijg ik het tot nu toe wel steeds schoon maar ik vind het gewoon vies! Dat is echt iets van de laatste tijd, daarvoor deed ze dat helemaal niet![]()
Ik lees op internet over terretorium, ik zal dan ook ff op de bank plassen om te laten zien dat het toch ECHT mijn bank is

maar die doen daar dus niks mee. Ja een beetje aan knagen.... volgende keer maar andersom dan.

jolmer20 schreef:Ahhh wat een moppiessss!
Die laatste vind ik zo leuk!!
Lekker hoor, lekker nieuw stro!
Hier doen ze er, gelukkig, niks mee. Anders lag t overal haha
Fijn dat je ouwetje wat beter gaat!
Echt hoor
Ik vind konijnen leuk
Maar somssss
Je koopt een hooiruif... ze hebben genoeg te knagen, maar toch.
Het.moet.kapot!
[ [url=m/Dew97x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7ESu6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
.