. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Vooral bij Lilly
.
. Als we de twee voedsters erbij gaan nemen (wat nog niet 100% zeker is, iets met ouders
), weet ik niet goed hoe ik het moet aanpakken. Kan ik ze best één voor één koppelen, dus eerst bv Lilly en Luna en dan pas Lou en Dinky (Luna en Dinky zijn de namen van de voedsters), of best allebei tegelijk? Het is echt niet ver dus één voor één zou geen probleem zijn. En is de kans groot dat ze (zo goed als) meteen overeenkomen (na één koppeling op neutraal terrein natuurlijk), en ze meteen samen in Lilly's/Lou's ren kunnen? Moet ik de ren dan best eerst "geurloos" maken? En als ik ze eerst een paar keer op neutraal terrein moet koppelen en ze nog niet van de eerste keer samen kunnen, waar moet ik beide dan zetten? Want ze beide voorlopig binnen houden vind ik niet zo'n goed idee ivm het weer, maar buiten heb ik geen extra deel dat ik kan afsluiten in de ren ofzo, dus ik weet niet hoe ik het dan zou moeten doen. Sorry voor alle vragen
.
.
. Ze mogen sowieso al kennis maken bij de dame die ze opvangt. En als het niet goed klikt kunnen we nog steeds omwisselen
. 

, alleen ik volg nooit de instructies van koppelen op
, maar het was niet zó erg
.
.
Ik ben niet zo van van mijn dieren oppakken en de dieren ook niet ,word een gevecht hem er weer wat bet bij te laten lopen 
,heb van die luzerne sticks dingen van de action daar is ze gek op en die krijgt ze als beloning als ze brokjes gegeten heeft
.
daarom vraag je dat soort dingen op bokt
! 
MoppieFilou schreef:Kan je dan geen gaas tegen de spijlen hangen zodat hij gewoon los op het terras mag? Een hok dat groot genoeg is bestaat niet vrees ik.
Eoweyn_x schreef:Jep, ik woon in een appartement. 4 konijnen binnen en 4 buiten op het balkon.
Het gaat om buiten zie ik. Een hok is inderdaad echt niet groot genoeg.
Heb je misschien foto's? Kan wel vertellen hoe ik het opgelost heb maar wellicht is dat op jouw situatie niet van toepassing.

Coconut schreef:Ik kom terug op mijn beslissing hierboven!
Net gelezen dat konijnen in de zomer héél erg hun poten kunnen verbranden aan rubber.....
Voor buiten dus niet geschikt. Dan maar gewoon op de tegels!
. 

Eoweyn_x schreef:Het is gelukkig binnen, maar goed dat je het zegt. Ik bedacht net dat ik ze voor buiten ook wel prettig vond
Overigens heb ik ook ontsnappingskunstenaars momenteel, op ons balkon. Groep met twee halfwildjes
Wij hebben gewoon gaas tot bijna bovenaan, ik wil morgen wel even een foto maken? Werkt hier heel goed.
. Alleen wordt rubber gloeiend heet in de zon omdat de temperatuur zo hoog oploopt.Silkaay schreef:Eoweyn_x schreef:Het is gelukkig binnen, maar goed dat je het zegt. Ik bedacht net dat ik ze voor buiten ook wel prettig vond
Overigens heb ik ook ontsnappingskunstenaars momenteel, op ons balkon. Groep met twee halfwildjes
Wij hebben gewoon gaas tot bijna bovenaan, ik wil morgen wel even een foto maken? Werkt hier heel goed.
Mag zeker! Ik gok dat het hier op ongeveer 1m staat. Maar op het derde wil ik geen risico nemen op een konijn overboord dus