Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoppieFilou schreef:Kan je dan geen gaas tegen de spijlen hangen zodat hij gewoon los op het terras mag? Een hok dat groot genoeg is bestaat niet vrees ik.
Eoweyn_x schreef:Jep, ik woon in een appartement. 4 konijnen binnen en 4 buiten op het balkon.
Het gaat om buiten zie ik. Een hok is inderdaad echt niet groot genoeg.
Heb je misschien foto's? Kan wel vertellen hoe ik het opgelost heb maar wellicht is dat op jouw situatie niet van toepassing.
Coconut schreef:Ik kom terug op mijn beslissing hierboven!
Net gelezen dat konijnen in de zomer héél erg hun poten kunnen verbranden aan rubber.....
Voor buiten dus niet geschikt. Dan maar gewoon op de tegels!
Eoweyn_x schreef:Het is gelukkig binnen, maar goed dat je het zegt. Ik bedacht net dat ik ze voor buiten ook wel prettig vond
Overigens heb ik ook ontsnappingskunstenaars momenteel, op ons balkon. Groep met twee halfwildjes
Wij hebben gewoon gaas tot bijna bovenaan, ik wil morgen wel even een foto maken? Werkt hier heel goed.
Silkaay schreef:Eoweyn_x schreef:Het is gelukkig binnen, maar goed dat je het zegt. Ik bedacht net dat ik ze voor buiten ook wel prettig vond
Overigens heb ik ook ontsnappingskunstenaars momenteel, op ons balkon. Groep met twee halfwildjes
Wij hebben gewoon gaas tot bijna bovenaan, ik wil morgen wel even een foto maken? Werkt hier heel goed.
Mag zeker! Ik gok dat het hier op ongeveer 1m staat. Maar op het derde wil ik geen risico nemen op een konijn overboord dus