En dat mag van mij ook prima als ze daar toestemming voor krijgt. Maar op de cursus en momenten op straat tijdens de wandelingen moet ze echt even op die manier lopen. Met Bodhi lukt dit ook niet hoor, die kan prima naast me lopen maar niet zo met zijn kop omhoog. Dat gebeurd eens in de zoveel tijd.Haha kiwiwitje, wat is dat nou voor een halsband

Gefeliciteerd Punjab!
Leuke foto's Kimvicious!
Ziet er weer smakelijk uit Dierenfan. Ik dacht dat hun juist veel op gebied van o.a rund hadden maar niet zoveel op lam en vis. Klopt dat? En wat een bijzonder tuig, ziet er nogal ingewikkeld uit!
Dankjewel Candalisa! En wat een heerlijke bestelling! Mooie verpakkingen ook. Beetje van alles wat of nog iets specifieks? Ze liggen er in ieder geval helemaal klaar voor. Wat een pracht hond(en) heb je toch ook
Als de rust straks is wedergekeerd Kaus komt dat vast wel weer goed!
En met alle extraatjes haha.Ik vind de trainers van snacks4dogs zo groot. Gebruik voor Mera nu de Edgard&Cooper brokjes als beloning want Henne Kroncch is er alleen maar in 5kg of groter. Beetje overdreven haha. En zolang ze het hier voor doet vind ik het dikke prima
Als Popo naast loopt blijft hij netjes naast me maar hij kijkt me niet vaak aan. 

wat een mooi tuig! Gaan jullie canicrossen? De non stop staat hier ook op de lijst

(ik mis hier mijn aapjes emoticon die de handen voor z'n ogen doet, maar oké)

maar zijn van echt jonge pup af aan altijd overal mee naartoe genomen dus weten niet beter. Ergste wat Skye doet is in de weg gaan liggen zodat mensen haar aandacht geven haha.