Haha Mila mag in november ergens gesteriliseerd worden, dat gaan we ook maar mooi doen hopen dat ze er misschien rustiger van wordt ze heeft vannacht een zware eetkamerstoel om weten te gooien zelfs
Het is zelfs zo erg dat ie heel hard gaat zitten miauwen voor de deur als je hem dichtdoet. Maar het enige wat ie wil is vanaf de vensterbank naar buiten kijken Verwend, nee hoor
pluche_pluus
Geplaatst: 15-10-16 11:43
Smee__ schreef:
[ [url=m/MNyRu8.jpg]Afbeelding[/url] ] Dit vindt Karel genoeg buitenspelen.. Hij houdt niet zo van kou en nattigheid
Ooohh!! Perfecte katten plekje! Binnen & buiten tegelijker én op de drempel.
Even 'n illegale post, maar Noortje ligt heerlijk te tukken op schoot perfect timing want ik heb het koud.
Mandyy
Geplaatst: 15-10-16 23:40
Lekker! Noa is er jaloers op denk ik.. Probeert me de hele avond al te dwingen met haar op schoot te zitten. Ze loopt en schreeuwt net zo lang achter me aan tot ik ga zitten. Moest net wat dingen op laptop doen, dus Noa moest aan de kant.. Gaat ze alles doen wat niet mag (op de eettafel, net gestreken kleding van tafel trekken, plint krabben en ga maar door)..
M'n ouders waren hier vandaag. Mel vindt m'n moeder helemaal leuk en Noa is nog altijd bang voor visite. Ben benieuwd hoe gaat als ik straks op vakantie ben en m'n ouders hier dagelijks komen.
PortRoyal
Geplaatst: 17-10-16 11:58
morgen kan ik mijn 2 kittens ophalen!, Ik hoop maar dat onze ouwe kater het allemaal wat aankan...
S_en_Z
Geplaatst: 17-10-16 11:59
Ik vroeg me af hoe ze toch telkens aan mn haar elastiekjes kwamen aangezien ik die netjes bij de spiegel boven de wastafel neerlegde.. bij mn borstel...
Kom ik thuis....
Ohja.. en de ander.. die vond ik zo..
Als wij weggaan zitten ze in de (ruime) hal en staat de deur naar de badkamer open. Omdat ze graag hun muisjes verzuipen en er daarna uit slaan staat hun waterbak daar dus ook
In de woonkamer mogen ze alleen onder toezicht omdat ze nog wel eens ondeugend zijn..
Als Boris dat kon flikken had ie huisarrest de komende 20 jaar
xniieeenke
Geplaatst: 17-10-16 12:24
Oh wat leuk allemaal Mila heeft vannacht haar waterbakje helemaal leeg 'gedronken', dacht mama. Ze is er midden in gesprongen, wat te zien was toen het licht aan ging. En ze sleept schoonmaakdoekjes van mama door de kamer als ze even weg moet
meisje_
Geplaatst: 17-10-16 12:37
Rebecca schreef:
Als Boris dat kon flikken had ie huisarrest de komende 20 jaar
Je raakt er aan gewend:') en we hebben de schoorsteen dichtgestopt zodat ze er niet in kan donderen
Eindelijk een Turbo & Rocco topic aangemaakt. zullen hoop bekende foto's tussen zitten voor jullie, onderin staan nieuwe foto's Reactie altijd leuk.
Rennie89
Geplaatst: 19-10-16 10:19
De zak voer van de dierenarts is op helaas. Ik twijfel of ik over ga stappen naar kattovit urinair of evt de overstap ga maken naar eukanuba, die ook erg goed voer is. Misschien dat ik beide maar ga kopen. Die eukanuba kan ik ook in de winkel hier kopen wat handig is in geval van nood... Blijft duur spul maar het is wel heel goed voer met 91% vleesaandeel